الاحوازملل تحت ستم

کرونا.. 194 نفر فوت شده و بیش از 6500 نفر بیمار کرونایی

امروز یکشنبه 18 اسفند 98ش وزارت بهداشت ایران اشغالگر اعلام کرد که پس از تشخیص 743 مورد دیگر، تعداد کل موارد جدید کرونا ویروس در جغرافیای سیاسی موسوم به ایران به 6566 نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت همچنین تأیید کرد که پس از ثبت 49 مورد مرگ جدید در اثر اپیدمی کرونا، تعداد مرگ و میرهای ناشی از این ویروس مهلک به 194 نفر رسیده است که بیشترین تعداد مرگ و میرها در 24 ساعت گذشته و از زمان اعلام رسمی اولین موارد ابتلا به این بیماری در 19 فوریه ماه گذشته است.

وزارت بهداشت در سه استان قم، گیلان و مازندران به دلیل افزایش روزافزون مبتلایان به کرونا، وضعیت اضطراری اعلام کرد.
در یک خبر دیگر، سازمان هواپیمایی این جغرافیا اعلام کرد که “ایران ایر” کلیه پروازهای خود به مقصد اروپا را متوقف کرده است.
این سازمان توضیح داد كه به دلیل “محدودیت های اعمال شده بر پروازهای” ایران ایر” توسط اروپا به دلایلی كه مشخص نیست، همه پروازهای ایران ایر به مقصد اروپا تا اطلاع ثانوی متوقف شده‌اند.”

جغرافیای سیاسی ایران به کانون شیوع بیماری در خاورمیانه تبدیل شده است. بیشتر موارد اعلام شده در منطقه مربوط به افرادی بوده است که از آن بازدید کرده‌اند یا با اشخاصی که از سیاحت در آن بازگشته بودند ارتباط داشته‌اند. چندین کشور منطقه مرزهای خود را با ایران جعلی بسته و پروازهای خود به این جغرافیای سیاسی را نیز را به حال تعلیق درآورده‌اند.

علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور
http://WWW.ADPF.ORG

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا