جهان

مرگ، یکی دیگر از نمایندگان انتصابی مجلس اشغالگران را بکام خود کشید

شنبه برابر با 17 اسفند 98 وزارت بهداشت اشغالگران فارس 21 مورد جدید مرگ را اعلام کرد. شمار تلفات انسانی در جغرافیای جعلی ایران اشغالگر به 145 نفر رسید.
تلویزیون دولتی فارسها به نقل از یک مسئول در بخش بهداشت گفت: “تعداد مبتلایان به کرونا به 5,823 نفر افزایش یافته است.”

علاوه‌ بر این، امروز شنبه خبرگزاری نیمه رسمی وابسته به سپاه تروریستی پاسداران “تسنیم” گزارش داد: فاطمه رهبر عضو محافظه کاران مجلس فرمایشی ایران اشغالگر، روز گذشته جمعه، پس از آلوده شدن به کرونا فوت شد. این امر نشانه بارزی مبنی بر شیوع این بیماری در میان مقامات نهادهای دولتی اشغالگران است.

این خبرگزاری در 12 اسفند نیز درگذشت محمد میر محمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را پس از ابتلا به ویروس کرونا اعلام کرده بود.
معاون وزیر بهداشت و عضو دیگر مجلس فرمایشی نیز به این ویروس آلوده شده‌اند.

قابل ذکر است که جغرافیای سیاسی ایران جعلی یکی از بخش‌هایی است که بعد از کشور چین بیشترین تأثیر از ابتلا به ویروس کرونا را متحمل شده است. روز گذشته، جمعه 4747 پرونده در این زمینه ثبت شده که امروز نیز این آمار مجدداً در حال افزایش است.

علت افزایش روزبه‌روز شمار تلفات و مبتلایان به این ویروس در جغرافیای سیاسی ایران جعلی، سهل انگاری مقامات اشغالگر فارس، سانسور شدید و کتمان آمار مبتلایان و افراد آلوده به ویروس کرونا و غارت كمكهای پزشکی “سازمان بهداشت جهانی” که با میانجیگری آلمان ارسال شده بودند، و نیز عدم ارسال این کمک‌ها به بیمارستان‌های سراسر این جغرافیای سیاسی [بزور اسلحه حفظ شده] است.


علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

برگردان: فؤاد فرج پور
http://WWW.ADPF.ORG

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا