الاحواز

گزارش ویدئویی.. کرونا در الاحواز اشغال شده گسترش می‌یابد

منابع مرکز رسانه‌ای الأحوازيه گزارش دادند که افراد آلوده به ویروس کرونا به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات لازم درمانی از شهر ایذه در شمال شرقی الاحواز اشغالی به الاحواز پایتخت منتقل می‌شوند.

طبق گزارش خبرگزاری‌های ايران اشغالگر و براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی در الاحواز اشغالی تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در الاحواز در طی 24 ساعت گذشته به 57 نفر افزایش یافته و آمار مرگ و میرها به 14 نفر رسیده است.

مقامات ایران اشغالگر، بجای قرنطینه شهر فارس نشین قم، قصد داشتند تعدادی از آخوندهای معمم را به شهرهای اشغالی الاحواز منتقل كنند تا یكی از سیاستهای خود را برای كشتن ملت عرب الاحوازی عملی سازند.
این در حالی است که شهر عبادان در شمال غربی الاحواز اشغالی، بدون اعلان قبلی مسئولین اشغالگر فارس، توسط شهروندان آن بحالت قرنطینه کامل درآمد و از ورود شهرک نشینان مهاجر به آن جلوگیری کردند. مقامات اشغالگر فارس از سوی فعالان عرصه اجتماعی به اهمال و بی توجهی نسبت به جان مردم متهم هستند.

برخی از مسئولان محلی آمار ارائه شده توسط وزارت بهداشت ایران جعلی را کذب محض برشمرده اند، چنانکه یک مقام مسئول در شهر گیلان گفت بیش از 200 نفر فقط در این استان جان باخته‌اند.
همچنین یکی دیگر از مسئولان دولتی در مشهد گفت: 89 نفر در همین شهر جان باخته‌اند.

بیمارستان ها و دانشکده های پزشکی سمنان و شاهرود نیز هر کدام فاش ساختند که وزارت بهداشت از آنها خواسته است تا هیچگونه آمار واقعی را به رسانه‌ها و مطبوعات ارائه نکنند.

نکته قابل توجه این است که تعداد مبتلایانی که روزانه توسط وزارت بهداشت اعلام می‌شوند غالباً با آمار اعلان شدهٔ مراکز پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی همخوانی ندارد.

علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا