الاحواز

احواز و قرنطینه شهرهای الاحواز اشغال شده

به گزارش منابع مرکز رسانه‌ای الأحوازيه، شهر عبادان واقع در شمال غربی کشور الاحواز اشغال شده، بدون اعلام قبلی مقام‌های اشغالگر فارس توسط شهروندان در وضعیت قرنطینه کامل قرار گرفت و از ورود شهرک نشینان مهاجر به آن ممانعت کردند. فعالان اجتماعی احواز مقام‌های اشغالگر را به اهمال و سهل انگاری متهم میکنند.

این منابع افزودند: روز گذشته تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به 8042 افزایش یافت، درهمین حال طبق آمار وزارت بهداشت ایران اشغالگر تعداد فوت شدگان به 291 نفر رسید. در این میان در صحت و سقم این ارقام توسط انقلابیون الاحوازی و رسانه های غیر فارسی و نیز نمایندگان دولت اشغالگران شک و تردیدهایی وجود دارد.

در جغرافیای سیاسی ایران جعلی، پزشکی قانونی 54 مرگ جدید در اثر عفونت کرونا را ثبت کرد. در همین رابطه “کیانوش جهانپور” سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از روز دوشنبه تعداد این موارد به 881 نفر افزایش یافته است.
برخی از مسئولان محلی آمار اعلام شده وزارت بهداشت ایران اشغالگر را کذب اعلام می‌کنند، چنانکه یک مسئول دولتی در گیلان گفت بیش از 200 نفر فقط در این استان جان باخته‌اند.
یکی دیگر از مقامات دولتی در مشهد نیز گفت: 89 نفر نیز در همین شهر جان باخته‌اند.
بیمارستان ها و دانشکده های پزشکی سمنان و شاهرود نیز هر کدام فاش ساختند که وزارت بهداشت از آنها خواسته است که هیچگونه آمار صحیحی به مطبوعات ندهند.

تعداد مبتلایان اعلام شده وزارت بهداشت غالباً در جغرافیای ایران جعلی با آمار مراکز پزشکی و دانشگاههای علوم پزشکی مطابقت ندارد.

علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا