الاحواز

تلاش رژیم اشغالگر ایران برای شیوع کرونا در الاحواز

به گزارش مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز ، رژیم اشغالگر فارس همچنان تلاش میکند ، شیوع کرونا را در الاحواز گسترش بدهد.

در ادامه می افزاید ، رژیم اشغالگر ایران امروز در شهر قنيطره (دزفول) بدون‌ توجه به هشدارهای بهداشتی و متعمد برای شیوع وگسترش ویروس در الاحواز آن را فرصت شمرده و اقدام به دعوت از هموطن برای تماشای بازسازی صحنه قتل طلافروش مقابل بازار محل سرقت مسلحانه کرده است.

لازم به ذكر است، رژیم اشغالگر فارس در پی اقدامات جنایتکارانه دیگر طی روزهای اخیر پروازهای تهران ایران به احواز پایتخت اشغالی و اصفهان ایران به احواز پایتخت بین ۷۰۰ تا یک میلیون بفروش رسانده ، و اکثر پروازهای برگشتی خالی در حالی که بلیط برگشت ۱۰۰ هزار تومان می باشد!!! یادآوری میشود که رژیم پروازهای به دیگر نقاط جغرافیای ایران جعلی را به حالت تعلیق در آورده.

که این اقدام رژیم خارج از قوانین بین المللی است ، منجر به ورود موج عظیمی از پناهجویان که از شهرهای جغرافیای ایران بدلیل گرمی هوا و فرار از مبتلا شدن به ویروس به الاحواز شدند پروازها خالی برمیگردن و بلیط برگشت ۱۰۰ هزار تومانه!!!

در چند روزه آینده فاجعه ای که در پی سیاستهای نژاد پرستی رژیم فارس در شمال جغرافیای ایران جعلی رخ داد در الاحواز اشغالی رخ خواهد داد.

علی حردانی بور احوازی
مركز اطلاع رسانى جبهه دمكراتيك مردمى احواز

https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا