جغرافياي ايران جعليجهاندیدگاه‌ها

موضع گیری رژیم اشغالگر ايران در قبال تحریم‌ها

از هنگام بازگشت و إعمال تحریم‌ها علیه حزب تروریستی جمهوری اسلامی، مقامات جنایتکار آن همواره با لاف و گزاف از بی‌تاثیری تحریم‌ها داد سخن رانده‌اند. موضع‌گیری آنها اینگونه آغاز شد، در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد وی اینچنین گفت: ” حتما این تحریم باعث خواهد شد که پیشرفت اقتصادی کشور(جغرافیای سیاسی موسوم به ایران جعلی) سریع‌تر و گسترده‌تر باشد.”

اصرار بر کاغذپاره بودن تحریم‌ها در دولت روباه بنفش یعنی روحانی، نیز ادامه یافت.
ظریف در سخنانی در مجلس خامنه‌ای پوپولیست گفت:
“زمانیکه تحریم‌های شورای امنيت فرو بریزد تمام تحریم‌های دیگر آمریکا جز تکه پاره‌ای از کاغذ نخواهد بود.”
حال همین وزیر خارجه از هراس همین تحریم‌های تکه کاغذی، برای یافتن یار و امینی که بتواند از فروپاشی قریب الوقوع این جغرافیای سیاسی و حزب مافیایی جمهوری اسلامی در نتیجه تحریم‌های آمریکا و جامعه بین المللی، به روس‌ها پناه می‌آورد تا بلکه سد راهی بر تحریم‌ها شوند. اما روس‌ها در حالیکه به او وعده همکاری دادند، دیروز به او پوزخند زدند.

حتی پس از نزدیک شدن دلار از 18هزار تومان(واحد پول ایران اشغالگر)، در حالیکه جهانگیری وضعیت این جغرافیای سیاسی را از نظر اقتصادی، معیشت، بودجه و ارز بسیار بحرانی می‌داند، واعظی رئیس دفتر روحانی جنایتکار در توییتی همچنان تاکید دارد که ناکارآمدی تحریم‌ها سالهاست که با پایمردی مردم به اثبات رسیده است!.
او نیز همانند اسلاف خونریز و چپاولگر خود یعنی ملایان، خود را پشت مردم و ملل غیرفارس تحت اشغال ایران مخفی می‌کند.
گویا وی فراموش کرد که 1500 نفر پایمرد (به زعم او ایرانی) از ملل غیرفارس تحت اشغال ایران اشغالگر که از گرانی و ظلم بی حدوحصر رژیم اشغالگر ایران به ستوه آمدند و به خیابان‌ها ریخته بودند را با سرب داغ قتل عام کردند و هزاران نفر دیگر را به زندان‌ها انداخته‌اند.
تحریم‌ها درآمد حاصل از نفت غارت شده الاحواز اشغالی را از 100میلیارد دلار در سال، به 8میلیارد دلار و هم اکنون به تولید روزانه 70هزار بشکه و با درآمدی کمتر از 900هزار دلار رسانده است.

قدرت خرید مردم هم مانند نفت غارت شده الاحواز اشغالی به کمتر از یک دهم کاهش یافته است.
قدرت خرید مسئولین غارتگر دزد چطور؟ زبانتان هنوز هم دراز است!

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا