الاحواز

ایرانیان اشغالگر از بستن جاده های منتهی به احواز اشغالی امتناع می‌ورزند

با وجود بسته شدن تمامی راههای منتهی به اکثر شهرهای فارس نشین در جغرافیای سیاسی ایران، فعالان اجتماعی و شهروندان احوازی، عدم بکارگیری اقدامات لازم در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در احواز اشغالی توسط رژیم منفور فارسها، خشم و نارضایتی خود را ابراز داشتند.

در چند روز گذشته، غلامرضا شریعتی فرماندار نظامی الاحواز اشغالی از تعطیلی کلیه بنادر و راههای الاحواز با بقیه جغرافیای سیاسی ایران و تعلیق کار در الاحواز پایتخت خبر داد؛ این اتفاق پس از فشارها و نارضایتی عمومی شهروندان احوازی صورت گرفت.
در یک خبر مرتبط، وی اظهار داشت که اگر بخشی از ادارات یا دوائر دولتی به حالت تعلیق درآید یا میزان فعالیت آنها کاهش یابد، تاثیری روی کار دولت نمیگذارد و شیوع ویروس کرونا را محدودتر میکند.

از طرف دیگر رئیس جمهور اشغالگران در یک نشست تلوزیونی گفت: هیچ دلیلی برای بستن ورودی‌ شهرهای الاحواز قابل قبول نیست و “ما شهرهای بسته نداریم و کار در ادارات دولتی ادامه دارد و به هر دلیلی کار را متوقف نمی‌کنیم!!!”.

سخنان رئیس جمهور ایرانیان اشغالگر بیانگر این واقعیت است که اینان هیچگونه ارزشی برای جان و مال ملل غیر فارس به ویژه ملت عرب الاحواز قائل نبوده و اثبات میکند که سلطه گران اشغالگران نمیخواهند شیوع ویروس را محدود کنند. علت شیوع سریع کرونا همین اهمالها و کتمان آن از دید مردم و ملت‌های تحت اشغال اشغالگران فارس بخاطر انتخابات و سالگرد انقلاب (22بهمن) است. این اظهارات رئیس جمهور فارسها ثابت میکند که نظام اشغالگر برای حفظ خود به هر قیمتی، جان ملت‌های تحت اشغال خود را فدای منافع خود میکند.

پیش‌تر رسانه ها گزارش داده بودند که خطوط هوایی بین الاحواز و شهرهای فارس نشین باز بوده و برخی از ملایان و فارسها در معتبرترین هتلهای الاحواز اسکان داده شده‌اند.
همچنین تعداد زیادی از فارسهای منفور قم و خانواده‌های آنها به شهرهای اشغالی جنوب الاحواز منتقل شده‌اند که منجر به شیوع سریع ویروس کرونا خواهد شد.
آماری که توسط اشغالگران ایرانی برای افراد آلوده به کرونا اعلام میشود، مطابق آنچه برخی منابع داخلی میگویند صحیح نیست و تعداد مبتلایان و مرگ و میرها بسیار بیشتر است.

از سوی دیگر سازمان بهداشت جهانی از ایران اشغالگر خواسته است آمار مبتلایان را صادقانه گزارش دهد تا اقدامات سریع در جهت محدودیت شیوع این بیماری انجام گیرد اما بمانند گذشته این رژیم سفاک مذهبی از ارائه هرگونه آمار صحیحی در این زمینه امتناع میورزد.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا