الاحوازجهان

جغرافیای سیاسی ایران.. پروازها به چین با شیوع بالای کرونا متوقف نشدند.

با افزایش تعداد مبتلایان به کروناویروس، امروز شنبه 2فروردین/21 مارس تعداد جان باختگان در جغرافیای سیاسی ایران به 1556 نفر رسید.

رئیس جمهور اشغالگران ایرانی حسن روحانی اعلام کرد که ممنوعیت برگزاری اجتماعات برای مقابله با شیوع ویروس از جمله محدودیت های مسافرتی فقط برای یک دوره زمانی بین دو تا سه هفته اعمال خواهد شد. زیرا انتظار میرفت این بحران در همین فرجهٔ زمانی فروکش کند.

در خبری دیگر در وبلاگ وزارت امور خارجه آمریكا آمده است كه علیرغم شیوع ویروس كرونا، رژیم ایران پروازهای خود را به چین متوقف نساخته است.

در حالی که خامنه‌ای، ولی فقیه ایرانیان اشغالگر شیوع ویروس مرگبار کرونا را “جنگ بیولوژیکی” توصیف میکند، رژیم وی پروازهای هوایی به چین را همچنان ادامه میدهد و این مسئله ملل تحت اشغال ایران و همه ملل خاورمیانه را در معرض خطر جدی قرار داده است.

امروز شنبه، مقامات اشغالگر ایران اعلام کردند 123 فوتی جدید در اثر ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته به ثبت رسیدند و شمار جان باختگان به 1556 نفر رسیده است.

علاوه بر این یک مسئول وزارت بهداشت ایران اشغالگر گفت: تعداد كل مرگ و میر ناشی از شیوع ویروس كرونا در ایران جعلی امروز شنبه به بیش از 100 نفر رسید و تعدا کل جان باختگان به 1556 نفر افزایش یافته است. در حالی كه تعداد مبتلایان نیز از 20 هزار نفر فراتر رفته است.

تا روز جمعه تعداد متوفیان در جغرافياي سياسي ايران 1433 بود، در همان حال نیز تعداد موارد تاييد شده ابتلا به کرونا به 19.644 نفر رسيد.


علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا