جهان

دروغ شاخدار خبرگزاری سپاە تروريستى پاسداران رژیم اشغالگر ایران: فارس!

به گزارش مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز ، به گفته سایت خبری فارس: وزارت خارجه ايران درباره گفتهٔ واشنگتن مبني بر اينكه غذا و دارو جزو تحريم‌ها نيستند ، از ايرانيان و آمريكايی ها خواست اگر موفق به ارسال يك بسته قرص ادويل يا يك ماسك به مقصد ايران شدند ، مدارك مربوطه را به وزارت خارجه آمريكا بفرستند.

این در حالیست ، که وزارت امور خارجه امارات متحده عربی روز دوشنبه ١٦ مارس اعلام کرده بود، دولت امارات متحده عربی با هدف کمک به جغرافیای ایران جعلی در مهار ویروس کرونا، ٣٢ تن تجهیزات پزشکی و بهداشتی (شامل: دستکش، ماسک جراحی، تجهیزات حفاظتی، مواد ضدعفونی کننده و …) را بوسیله دو فروند هواپیما از ابوظبی به تهران پایتخت اشغالگران و با هدف کمک‌های بشردوستانه، ارسال کرده است.

لازم بذكر است، طى روزهاى گذشته تمامی کمکهای سازمان بهداشت جهانی و سایر کشورها به جغرافیای ایران جعلی ارسال شده‌اند، اما نه تنها این کمک‌ها به دست ملل تحت اشغال ایران و کادر درمانی نرسیده‌اند بلکه طبق گزارش منابع مرکز اطلاع رسانی الاحواز، تمام این کمکهای بشردوستانه توسط دلالان تروریست سپاه پاسداران رژیم در بازار بفروش رفته‌اند!

در همین حال امروز شنبه 21 مارس، وزارت بهداشت رژیم اشغالگر ایران از ثبت 123مورد دیگر مرگ، بدلیل ابتلا به ویروس كرونا خبر داد که تعداد کل مرگ و میرها را در جغرافیای ایران جعلی به 1556نفر رسانده است. جغرافیای سیاسی موسوم به ایران بعد از کشورهای ایتالیا و چین بیشترین تعداد جان باختگان در جهان را به خود اختصاص داده است.

معاون وزیر بهداشت رژیم اشغالگر ، علی رضا رئیسی گفت: در 24 ساعت گذشته 966 مورد جدید ابتلا به ویروس ثبت شده است ، كه آمار كلى را به 20 هزار و610 نفر در جغرافياى سیاسی ايران رسانده است.

این در حالیست ، که سپاه تروریست پاسداران در ماه‌های اخیر با سوءاستفاده از بحران کرونا و کمبود دارو، تلاش کردە بود تحت عنوان تجهیزات پزشکی و دارویی، کالاهای تحریمی و به ویژه نوعی از خنک‌کننده های سانتریفیوژهای هسته‌ای را از آلمان خریداری و وارد جغرافیای موسوم به ایران جعلی کند که با هوشیاری مقامات آلمان این طرح ناکام ماند.

در حال حاضر هر گونه دارو با نشان “ساخت آمریکا” بمحض ورود به گمرکات جغرافياى ایران جعلى، به شبه نظامیان تروریست در لبنان و عراق صادر می‌شوند و بدین ترتیب ادعای سپاه تروريستي پاسداران مبنی برا اینکه هیچ دارویی به دست ملل تحت اشغال ایران نمی رسد، کاملا صحیح است.


على حردانى پور احواز

مركز اطلاع رسانى جبهه دمكراتيك مردمى احواز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا