جهانگزارش ها

آیا کرونا در دراز مدت بر سیاست ایران اشغالگر تأثیر میگذارد؟

گزارش منابع اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز و به گفته پورتال اطلاع رسانی مناواچ اتریش :

در میان هیاهوی ناشی از بحران کرونا، این ویروس اما، توانست جهان را از چنگ بسیاری از بدترین تروریستها رهایی بخشد، یا حداقل فعالیت آنان را محدودتر سازد.

رژیم ایران کە دائما تروریسم را به اشکال مختلف آن ترویج می کند، از ویروس کرونا بیشتر از هر کشور دیگری بجز چین و ایتالیا آسیب دیده است.

جمهوری اسلامی بطور منظم آمار و اعدادی را که میتوانند به عرصهٔ روابط عمومی آن چه در سطح داخلی و چه در سطح بین‌المللی آسیب برساند، پنهان و لاپوشانی می‌کند. آمار رسمی مرگ و میر روز سه شنبه نزدیک به 1000 نفر و تعداد افراد آلوده بیش از 14000نفر اعلام شد، اما به احتمال بسیار قوی آمار واقعی بسیار بیشتر از این است.

برخی ناظران گمانه‌زنی کرده‌اند که حتی پس از موج ویروس کرونا، تهران ممکن است برخی از خط‌مشی ها و استراتژی‌های خود را در عرصه سیاسی تغییر دهد زیرا ممکن است برخی از اعضای اصلی و قدیمی شورای نگهبان که سن بالایی دارند تا بعد از بحران کرونا فوت کنند.

گروه های تروریستی در سرتاسر جهان که از هیچگونه تشکیلات دولتی و مقبولیت عمومی برخوردار نیستند نیز بشدت مورد هدف این ویروس کشنده قرار می‌گیرند، و این میتواند باعث برقراری آرامش در جهان شود.


علی حردانى پور احوازی
مركز اطلاع رسانى جبهه دمكراتيك مردمى احواز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا