الاحواز

وخامت اوضاع سلامتی یک زندانی احوازی در زندان‌های ایران اشغالگر

وضعیت سلامتی یک زندانی فرهنگی و از اعضای کمیته های امدادرسان داوطلب در سیل‌های ساختگی سال گذشته رژیم ایران اشغالگر، رو به وخامت نهاد.

براساس اطلاعات دریافت شده، آقای “میلاد البحری” فعال فرهنگی در حالی که از نبود امکانات درمانی در زندان رنج میبرد، مدیریت بازداشتگاه به وی اجازه نداده است تا برای معالجه خود به پزشکان خارج از زندان مراجعه نماید.

این منابع تأیید کردند که میلاد البحری از جمله زندانیانی است که از مشکلات درمانی و سلامت جسمانی رنج میبرد و هیچ مراقبت پزشکی برای وی در زندان انجام نشده است. مدیریت زندان‌ها به زندانیان اجازه خروج از زندان‌ها برای انجام معاینات پزشکی و درمانی را نمی‌دهند و همین امر باعث تشدید بیماری در زندانی میشود.

همچنین خانواده میلاد البحری گزارش دادند که ارتباط میان آنها و فرزندشان از چند روز گذشته قطع شده است و آنها علت این امر را نمیدانند. این امر موجب ترس و اضطراب این خانواده شده است. نیز اخبار منتشر شده درباره بحران ویروس کرونا در زندان ها نیز بر ترس و نگرانی آنها افزوده است.


جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز از سازمانهای بین‌المللی حقوق بشر و سازمان‌های ذی‌ربط دیگر دول جهان میخواهد تا هرچه سریعتر در مورد وضعیت تاسف‌بار زندانیان و بویژه زندانیان زن الاحوازی در بازداشتگاههای اشغالگران ایرانی مداخله کنند.

فعال رسانه ای: “ابو فواد الاحوازی”

مترجم: فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا