الاحواز

“چالش دلاور مردان الاحواز العربی برای غلبه بر ویروس کرونا”.!!!

منابع خبری مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز گزارش دادند، دلاور مردان ملت عرب الاحواز اشغالی که با اتحاد و انسجام خود در سال گذشته یعنی 2019، سیاستهای رژیم اشغالگر فارسها را در”جنگ دموگرافیک [تغییر قومی]” که بر ضد ملت عرب الاحواز و با هدف اجبار آنان به رها کردن سرزمین اجدادیشان برنامه ریزی کرده بودند شکست دادند، اینبار نیز همچنان ایستادگی خواهند کرد.

اتحاد و انسجام افسانه‌ای ملت عرب ما که دشمن فارس ایرانی خود را شکست دادند، ثابت کرد که این ملت در نبرد خود همچنان بینظیر است و هرگز تسلیم و ذلت را نمی‌پذیرد و همه نقشه های دشمن ایرانی خود و مزدورانش را لگدکوب خواهد کرد. بهمین سبب بود که در سال گذشته شبه نظامیان مزدور فارسها برای شکستن اراده پولادین ما، مقاومت و ایستادگی ما تحت نامهای مختلفی دست بکار شدند.

مركز اطلاع رسانى در ادامه می افزاید، جوانان دلیر و غیور عرب الاحواز اشغالی از بدو شیوع “ویروس کشنده کرونا” تا به امروز برای مقابله با آن با ایجاد کمیته های مردمی، مقاومت و عزم شکست ناپذیر ملت عرب الاحواز را به رُخ منحوس رژیم اشغالگر فارس کشید.


این در حالیست که مقامات اشغالگر فارس، همچنان در تلاش‌اند “ویروس کرونا” را به اقصی نقاط جغرافیای اشغالی الاحواز گسترش دهند. انتقال هزاران آخوند منفور و مبتلایان به این ویروس از شهر قم و دیگر مناطق فارس نشین، مسکوت نگهداشتن خطر ویروس کرونا و عدم آگاه ساختن مردم به وجود این ویروس بمدت طولانی و نیز عدم قرنطینه شهرها، همه و همه دست به دست هم دادند تا جوانان برومند عرب الاحوازی در یاری رسانی به ملت ستمدیده خود دست به تلاشی بی وقفه و جانانه بزنند.

از بُعد سیاسی امنیتی، این امر نشانگر سوء استفاده از این بیماری مسرى و كشنده توسط رژیم ایران اشغالگر است. تا بتواند جان ملت بی دفاع و مظلوم عرب الاحواز را بیشتر در معرض خطر مرگ قرار دهد.

پیام جوانان ملت عرب همیشه سرافراز الاحواز به رژیم اشغالگر فارس این است:
ما با وحدت، عزم و ارادهٔ خلل ناپذیر خود، این طرح و سیاست جنایتکارانه شما را پشت سر خواهیم گذاشت و از جان همه هموطنان خویش دفاع خواهیم کرد.

#هموطن احوازى درخانه بمان

على حردانى پور احوازی

مركز اطلاع رسانى جبهه دمكراتيك مردمى احواز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا