الاحواز

حذف فیزیکی اسیران احوازی در قتل گاههای رژیم اشغالگر ایران.!!!!

طبق گزارشهای مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی احواز ، رژیم اشغالگر فارس از بدو شیوع تعمدی ویروس کرونا در جغرافیای ایران جعلی توسط این رژیم تروریست تا به امروز و بعداز آن با تلاشهای مکرر برای انتقال ویروس به جغرافیای الاحواز اشغالی از هیچ اقدام جنایتکارانه ای دست برنداشته است…

امروز نیز یکی دیگر از هزاران جنایتهای رژیم اشغالگر در زندانهای آن بوقوع پیوست. طبق خبرهای رسیده از منابع مرکز اطلاع رسانی، آقای میلاد بحری، عکاس و فعال فرهنگی احوازی در زندان رژیم اشغالگر فارس در منطقه شیبان شمال احواز پایتخت به کرونا مبتلا شده است!

لازم بذکر است که رژیم اشغالگر با عدم موافقت با مرخصی اسیران احوازی و یا در قبال دریافت “وثیقه های هنگفت و یا به بهانه های مختلف دیگر”، خروج اسیران برای انجام معاینات پزشکی را غیرممکن ساخته است.

هدف از إعمال این قوانین بشدت سختگیرانه این است که بتواند با این روش، اسیران و فعالان فرهنگی و اجتماعی اسیر احوازی را یکی پس از دیگری حذف فیزیکی نماید. در همین راستا جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز خواستار اقدام فوری جامعه بین‌المللی به ویژه سازمانها و نهادهای حقوق بشری برای نجات “اسیران احوازی” از قتلگاههای رژیم شده است.


‏⁧ #بازداشت فعالان عرب ⁩
‏⁧ #مرخصی اسیران احوازی

على حردانى پور احوازی
مركز اطلاع رسانى جبهه دمكراتيك مردمى احواز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا