جهان

دروغ ھا و پروپاگاندای مقامات أشغالگر ایران در رابطه با ویروس کرونا

به گزارش منابع اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی احواز، روحانی رئیس جمهور نظام اشغالگر ایران به تازگی مدعی شده است كه 20,000 عدد تخت خالی بیمارستانی در جغرافياى سیاسی موسوم به ايران[جعلی] وجود دارد کە برای بیماران کرونایی اختصاص دادە شده‌اند!.

آيا منظور مقامات فاسد رژیم از اتاقھای یک تخته ای است کە آنھا را تبدیل بە 4 تختە کردەاند؟ در حالیکه کمبود تخت در بیمارستانها همزمان با کرونا هنوز هم غوغا می‌کند.
این ادعای دروغین نشانگر مشکل تخت های خالی بیمارستانی نیست. بلکه مشکل، سیاستهای دموگرافیک شیطانی رژیمِ اشغالگر ایران در شیوع ویروس کروناست که با هدف نابودی ملل تحت اشغال خود بكار می‌برد.

دیروز شنبه “علی اکبر حق دوست” رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی، از انتشار ویروس کرونا برای سومین ماه متوالی از ماه ژانویه گذشته/یعنی بهمن 98 خبر داد.

حال آنکه تا قبل از اعتراف این مسئول عالی‌رتبه نظام اشغالگر، اصرار مقامات فاسد اشغالگر بر کتمان ورود ویروس از کشور چین بە جغرافیای موسوم به ایران جعلی و سپس انتقال آن به جغرافیای الاحواز اشغالی برای قربانی کردن ملت مقاوم عرب آن و همچنین لاپوشانی وجود گسترده ویروس در جغرافیای سیاسی ایران با هدف مشارکت بالای ملل تحت اشغال در انتخابات مجلس و راھپیمایی نامشروع ٢٢ بھمن، از تلاش‌ها و پافشاریهای شیطانی اشغالگران فاسد در این بحران بوده است.

لازم بذکر است که گفته های روحانی در امنیتی کردن فضای حاکم بر بیمارستانھا و تھدید و ارعاب پرسنل پزشکی در عدم نشر آمار واقعی مبتلایان به این ویروس و نبود تجیھزات حفاظتی مناسب برای پرسنل بیمارستانی و احتکار کمک‌های انسان دوستانهٔ طبی کشورها وسازمان بهداشت جهانی و فروش این کمک‌ها توسط سپاه تروریستی پاسداران در بازار سیاه، با خط‌مشی‌ها و برنامه‌های تروریستی این نظام اشغالگر کاملاً منطبق است.

دلیل دیگر اینکه، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه رژیم نیز بارها و بارها تکرار کرده بود که با توجه به آنچه وزارت جعلی فارسها(موسوم به وزارت کشور) اعلام کرده است، دعوت از سایر کشورهای غربی در لغو تحریم ها و همکاری با رژیم اشغالگر فارس با اعطای کمک فوری 5میلیارد یورویی به این نظام فاسد برای مقابله با “ویروس کرونا” [که منجر به کشته شدن بیش از 2500 نفر و مبتلا شدن حدود 35000 نفر شده است] را پیشنهاد داده است اما، دریافت کمک‌های یکصدمیلیون دلاری آمریکا را بدستور و فرمایشات على خامنه اى تروريست رد کرده‌اند!!!.


علی حردانی پور احوازی

مركز اطلاع رسانى جبهه دمكراتيك مردمى احواز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا