الاحوازجهانملل تحت ستم

اعتراف مقامات اشغالگر ایران به شیوع ویروس کرونا از ماه ژانویه/بهمن 98

منابع خبری جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز روز شنبه اعلام کردند مقامات اشغالگر ایران پس از دو ماه پافشاری خود بر انکار شیوع ویروس کرونا، بالاخره “علی اکبر حق دوست” رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی از انتشار ویروس کرونا برای سومین ماه متوالی از ماه ژانویه گذشته/بهمن 98 در جغرافیای ایران سیاسی خبر داد.

روز شنبه 9 فروردین 1399، حق دوست در یک کنفرانس مطبوعاتی تأیید کرد: “ویروس در آن دوره زمانی بدون آنکه از خود علائم اولیه‌ای نشان دهد، در جغرافیای سیاسی ایران به شکلی وحشتناکی گسترش یافته بود.

حق دوست در پاسخ به سؤالات خبرنگاران افزود: مسئولان در تشخیص شیوع ویروس تأخیر داشتند به همین دلیل آنرا دیر اعلام کردند اضافه بر آن این بیماری در آن دوره در چندین شهر شیوع یافته بود.

اشغالگران ایرانی از همان ابتدا با بحران كورونا بعنوان یك مسئله امنیتی برخورد کردند. زیرا رهبر انقلاب، خامنه‌ای جنایتکار، مسئولیت كنترل بیماری را به سپاه تروریستی پاسداران واگذار كرد. این اقدام منجر به دستگیری‌های گسترده روزنامه نگاران و فعالان ملت‌های غیر فارس شد كه از سوء مدیریت این بحران انتقاد می‌کردند.

این لاپوشانی واقعیت وجود کرونا از جانب علی خامنه‌ای و سپاه پاسداران تروریستی از ابتدای انتشار آن برای اولین بار در قم فارس نشین، تنها برای مشارکت بیشتر ملل غیر فارس در انتخابات مجلس در 21 فوریه و همچنین قبل از آن برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بود.

علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا