جهان

یکصد تن از فعالان مدنی و دانشگاهی: علی خامنه‌ای [جنایتکار شماره یک جهان] مسئول فاجعه ناشی از گسترش ویروس کرونا در جغرافیای سیاسی ایران است

کصد تن از اساتید دانشگاه‌ها و فعالان سیاسی و مدنی در نامه‌ای خطاب به علی خامنه‌ای، رهبر ایرانیان اشغالگر، وی را مسئول ایجاد فاجعه ملی و پنهانکاری درخصوص گسترش ویروس کرونا عنوان کردند. امضاکنندگان، با اشاره به «عدم حضور حکومتی مسئول و کارآمد»، کادر درمان را تنها عوامل «از خود گذشته» در بحران ناشی از گسترش ویروس کرونا برشمردند.
امضا‌کنندگان این بیانیه، حسن روحانی را در بروز فاجعه ملی ناشی از گسترش ویروس کرونا و پنهانکاری و دروغگویی مستمر، همسو با رهبر جمهوری اسلامی ایران برشمردند.
این فعالان در این بیانیه خطاب به علی خامنه‌ای، سردمدار تروریسم و جنایت در جهان را «مسئول اول تبدیل اپیدمی کووید 19 به یک فاجعه ملی» برشمردند و مجموعه‌های زیر نفوذ وی از مقامات دولتی تا نهادهای اقتصادی را به «همسویی» با وی در «پنهانکاری و مرتبط ساختن بحران کرونا به توطئه‌های دشمن در تشدید این روند» متهم کردند.

امضاء‌کنندگان این بیانیه تاکید کردند که دلایل متقنی برای مسئول اول خواندن شخص رهبری در تبدیل اپیدمی کووید 19 به یک فاجعه ملی قابل بیان است از جمله: ««سیطره ولی فقیه بر صندوق ذخیره ارزی»،«امکانات فراوان اَبَرموسسات اقتصادی زیر مجموعه رهبر تروربست حکومت»،«اعمال استبداد رأی و بهانه‌های مضحک در عدم پذیرش برخی کمک های خارجی»،«راندن نهاد معتبر سازمان پزشکان بدون مرز از جغرافیای سیاسی ایران»،«لجبازی و مانع تراشی در برابر آزادی همه زندانیان سیاسی» و «عدم اطلاع‌رسانی صحیح از سوی صدا و سیما و ترویج خرافه» و «سکوت فرصت‌طلبانه در برابر رواج ارتجاع مذهبی» و «پنهانکاری‌های مستمر».

این فعالان مدنی و دانشگاهی ضمن قدردانی از تلاش کادر درمانی مجموعه جغرافیای سیاسی ایران جعلی و دعوت همگان به لزوم رعایت تمامی هشدارهای بهداشتی تاکید کردند: با آشکار شدن دروغگویی و پنهانکاری‌های مستمر، نیازی به برشمردن انتقادات بیشتر نیست.

امضاکنندگان این بیانیه با نام بردن از «حسن روحانی»، شخص رییس‌جمهوری فارسهای ایران را نیز با رهبر جنایتکار، «در پنهانکاری و مرتبط کردن بحران کرونا به توطئه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های دشمن در تشدید این روند سهیم» دانستند.

نقل از: رادیو فردا

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا