الاحوازجهانملل تحت ستم

علی لاریجانی کرونا گرفت و قرنطینه شد

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی ایران اشغالگر روز پنجشنبه 14 فروردین اعلام کرد که علی لاریجانی، رئیس مجلس، به ویروس کرونا مبتلا و قرنطینه شده است.

این روابط عمومی در اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه در پی تماس‌های برخی نمایندگان که «جویای حال لاریجانی، ریاست مجلس» بودند، گفته است که «به دنبال بروز برخی علائم، از ایشان آزمایش کرونا به عمل آمد و با توجه به نتیجه مثبت آن در حال حاضر در قرنطینه و تحت درمان هستند».

علی لاریجانی بالاترین مقام فاسد جمهوری اسلامی است که خبر ابتلای او به کرونا به طور رسمی اعلام می‌شود. پیش از او اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری، و علی اکبر ولایتی، مشاور امور بین‌الملل رهبر جنایتکار جمهوری اسلامی، از سرشناس‌ترین افرادی بوده‌اند که خبر ابتلای آنها به کرونا منتشر شده بود.
پیشتر، احمد امیر آبادی و مجتبی ذوالنوری به کرونا مبتلا شده بودند.

اسدالله عباسی گفت که 40 نماینده دیگر نیز مشکوک به داشتن کرونا هستند.

شیوع کرونا در میان چهره‌های مزدور سیاسی و سیاستمداران جنایتکار جمهوری اسلامی نسبتا شایع بوده و تعدادی از اعضای کابینه و دو مقام دفتر رهبر منفور جمهوری اسلامی نیز به این ویروس مبتلا شده‌اند.

محمد میرمحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حسین شیخ‌الاسلام، معاون سابق وزیر خارجه، احمد تویسرکانی، مشاور رئیس قوه قضائیه، و هادی خسروشاهی، سفیر سابق ایران جعلی در واتیکان، فاطمه رهبر، منتخب تهران، و محمدعلی رمضانی، نماینده منتخب آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم، نیز بر اثر ابتلا به کرونا فوت شدند.

بر اساس آمارهای رسمی وزارت بهداشت تاکنون بیش از 50 هزار نفر در جغرافیای سیاسی موسوم به ایران جعلی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که منجر به فوت بیش از 3000 نفر شده است.

اما بر اساس آمار جمع‌آوری شده از اظهارات پراکنده مسئولان رسمی محلی و منابع وزارت بهداشت، تاکنون بیش از 70 هزار نفر به دلیل داشتن علائم بالینی کرونا در 31 استان عمدتا تحت اشغال ایران بستری شده یا تحت نظر قرار گرفته‌اند.
این آمار همچنین نشان می‌دهد که تا 2 روز پیش دستکم 4762 نفر جان خود را از دست داده‌اند.
نقل از: رادیو فردا

فؤاد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا