الاحواز

قتل و شکنجه اسرای زندانی عرب احوازی بدست اشغالگران فارس.

به گزارش منابع خبری الأحوازيه، دیروز 1 آوریل/13 فروردین 99 تعدادی از اسرای زندانی احوازی بند 5 زندان مرکزی شیبان در شمال الاحواز، پس از حمله نیروهای مزدور بسیج و تروریست های سپاه پاسداران به مکان نامعلومی منتقل شدند.

به گفته این منابع و براساس خبرهای واصله از داخل زندان، نام برخی از اسرای زندانی عبارتند از: محمدعلی عموری، سید جابر آلبوشوکه، و آقای مختار آلبوشوکه از شهر خلفیه، که به اتهام محاربه، ( تنها بدلیل مطالبه ساده ترین حقوق انسانی خود) هستند که به اعدام محکوم شده و آنها را به مکانی نامعلوم انتقال دادند.

این گزارش می‌افزاید: شب گذشته پس از ورود سپاه تروریستی پاسداران و مزدوران بسیجی به زندان تمامی زندانیان و بازداشت شدگان بند 5 و نیز تعداد دیگری از بندهای 6 و 7 را پس از بستن دستها و پاهایشان آنان را در حیاط مرکزی زندان مورد شکنجه قرار دادند. در همین حین نیز پیکر مطهر شهدا و مجروحان را به بیمارستانهای الاحواز پایتخت و بویژه بیمارستان خمینی(لعنة الله علیه) منتقل کردند.

تاکنون از آمار دقیق کشته شدگان در قتل عام خونین زندان مرکزی شیبان که توسط اشغالگران ایرانی صورت گرفت، اطلاع دقیقی در دست نیست. اما هویت سه شهید زندان الهویره (سپیدار) الاحواز سیدرضا خراسانی (مغنیمی) 38 ساله و متأهل از “میسان”، محمد تامولی طرفی از شهر البستین (بستان)، و محمد سلامات از محله العبارة(مشعلی) تاکنون شناسایی شده‌اند.

علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا