جهان

ناکامی قاآنی.. شبه نظامیان تروریست عراق تهدید کردند

منابع مرکز رسانه‌ای الأحوازيه از یک تهدید صریح و آشکار از سوی شبه نظامیان تروریستی عراقی وفادار به ایران اشغالگر خبر دادند. این تهدیدها، با ارائه برنامه پیشنهادی دولت توسط نخست وزیر منتخب، آقای “عدنان الزرفی” به مجلس همزمان شد. طبق قانون، مرحله آخر رای گیری در کابینه وی حداکثر باید تا 17 ماه جاری انجام شود.

روز شنبه 4 آوریل، هشت جناح تروریستی وابسته به ایران اشغالگر صادر کننده تروریسم، بیانیه مشترکی را صادر کردند که در آن “الزرفی” را به “بی کفایتی” متهم ساخته و نمایندگانی را که از نامزدی وی حمایت کنند تهدید کردند. ضمن اینکه قول داده‌اند که عملیات علیه نیروهای آمریکایی در عراق را شدت بخشند.

موضع تند نیروهای وفادار به ایران اشغالگر در قبال الزرفی، چند روز پس از دیدار جانشین قاسم سلیمانی فرمانده نیروی تروریستی قدس “اسماعیل قاآنی” از عراق صورت گرفت. این رخدادها در چارچوب تلاشهای تهران برای متحد ساختن صفوف نیروهای شیعه برای جلوگیری از تصدی پست نخست وزیری فرماندار سابق نجف، الزرفی، روی داده‌اند.

روز شنبه “احسان الشمری” تحلیلگر سیاسی عراق در توئیتری گفت: چنین بنظر میرسد که مأموریت “قاآنی” به بست خورده است. بهمین دلیل این جناحهای تروریستی که مهمترین آنها “عصائب اهل الحق” و “جنبش النجباء” هستند، ناچار به صدور این بیانیه شده‌اند.

علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا