الاحوازجهانملل تحت ستم

تناقض گویی در بیانیه‌های ارگانهای رژیم اشغالگر ایران

حسن روحانی، وضعیت بحران کرونا در جغرافیای سیاسی ایران را سفید اعلام میکند، وزارت بهداشت اما آنرا قرمز ارزیابی میکند

یکشنبه 5 آوریل منابع مرکز رسانه‌ای الأحوازيه:
رئیس جمهور رژیم اشغالگر ایران حسن روحانی، از “وضعیت سفید” اپیدمی ویروس کرونا در جغرافیای سیاسی ایران خبر داد. در این حال نیز سخنگوی وزارت بهداشت اشغالگران ایرانی “کیانوش جهانپور” تأیید کرد، با توجه به اینکه “تهران در وضعیت قرمز قرار دارد” هیچ استانی در وضعیت سفید این بحران قرار نگرفته است.

جهانپور توضیح داد: “ممکن است بین وضعیت زرد و قرمز در استانها اختلافاتی وجود داشته باشد”. وی افزود: “نه تنها در(جغرافیای سیاسی) ایران بلکه در سرتاسر جهان امکان اعلام وضعیت سفید در حال حاضر وجود ندارد.”

کیانوش جهان پور اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته 151 مورد فوت جدید ثبت شده است و تعداد کل مرگ و میرها در ژئوپلتیک سرهم بندی شده ایران به 3603 نفر رسیده است.

شایان ذکر است که عدم کاهش آمار رسمی قربانیان کرونا در جغرافیای سیاسی ایران در حالی است که مقامات اشغالگر ایران از 11 اردیبهشت، از سرگیری فعالیت های اقتصادی و مشاغل کم خطر را اعلام کردند.

در حالی که مقامات ایران اشغالگر متهم به پنهان‌کاری آمار واقعی جان‌باختگان و مبتلایان به کروناویروس هستند، یک مقام سازمان بهداشت جهانی گفته است که تعداد واقعی افراد مبتلا به کرونا که در ایران زندگی میکنند ممکن است پنج برابر آمار رسمی باشد.

علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا