الاحواز

محرومیت ملت سرزمين طلاى سياه، الاحواز از آب شرب

محرومیت ملت سرزمين طلاى سياه، الاحواز از آب شرب

به گزارش منابع مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز ، در پی شروع بحران ویروس “کرونا” در الاحواز، اینک وضعیت بسیار خطرناک آب آشامیدنی بندر معشور سبب بوجود آمدن شرایط بهداشتی بسیار خطرناکی برای شهروندان این شهر شده است. با توجه به اینکه در شرایط فعلی بحران کرونا، شهروندان این شهر بیش از پیش نیاز مبرم به شستشوی مرتب دستها و استحمام روزانه دارند.

در حالیکه بندر معشور (ماهشهر) از نداشتن آب آشامیدنی بهداشتی رنج میبرد، این بندر صادراتی که در شمال خلیج عربی و مرکز غربی جغرافیای الاحواز اشغالی قرار گرفته است، دارای شهرک های صنعتی و یکی از قطب‌های مهم پتروشیمی درآمدزایی است که این”حق قانونی ملت الاحواز” توسط سپاه تروریستی پاسداران رژیم اشغالگر ایران به غارت میرود.

لازم به ذکر است تمام شهرها و بنادر الاحواز اشغالی ساحل خلیج عربی دارای این ثروتها و از موقعیت استراتژیک مهمی برخوردارند. اما بدلیل وجود اشغالگران نژادپرست فارس و سیاست‌های تبعیض نژادی رژیم غیرقانونی و غیرشرعی فارسها، همه هموطنان از داشتن “کار، رفاه نسبی، آب شرب بهداشتی، هوای سالم و حق استخدام در شرکتها و سازمانها و موارد بسیار دیگر محروم هستند.


علی حردانی پور احوازی

مركز اطلاع رسانى جبهه دمكراتيك مردمى احواز
WWW.ALAHWAZ.COM

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا