الاحواز

استقرار نیروهای تروریست امنیتی اشغالگران در الاحواز مرکزی

منابع آگاه از الاحواز مرکزی گزارشهایی از استقرار سنگین نیروهای تروریست امنیتی اشغالگران در مرکز الاحواز، به دلیل هراس از برگزاری سالگرد باشکوه قیام 15 آوریل خبر دادند.

این منابع تأیید کردند که نیروهای امنیتی اشغالگر اقدامات امنیتی را در الاحواز مرکزی، و بقیه شهرهای دولت الاحواز اشغالی را شدت بخشیده‌اند.

نیروهای امنیتی دور جدیدی از بازداشتهای گسترده را در روزهای اخیر علیه فعالان فرهنگی و مدنی در الاحواز اشغالی آغاز کردند که در پی آن بازداشت شدگان را به مکانهای نامعلوم، بدون ارائه هیچ حکم توقیف یا بازداشت منتقل کردند. در این دستگیریها، نیروی‌های امنیتی اشغالگر به جستجوی منازل شهروندان احوازی پرداخته و رایانه و تلفن همراه بازداشت شدگان را مصادره کردند.

گفتنی است، مقامات اشغالگر ایران از ابتدای فروردین به بهانه ویروس کرونا نیروهای نظامی خود را در احواز اشغالی مستقر کردند. این استقرار نظامی دیرهنگام از زمان شیوع ویروس کرونا، فقط در الاحواز اعمال شده است و همانطور که برخی از ناظران اظهار داشته‌اند، هدف از این اقدام ایجاد یک کمربند امنیتی برای سرکوب و جلوگیری از هرگونه راهپیمایی یا تظاهراتی است که بمناسبت یادآوری خاطره انقلاب 15 آوریل ملت عرب الاحواز اشغالی برگزار می‌شود، صورت گرفته است.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور
15 آوریل 2020

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا