الاحوازملل تحت ستم

گسترش فاجعه ویروس “کرونا” در الاحواز اشغالی

ادعاهای رژیم اشغالگر ایران مبنی بر کنترل کرونا، از بدو شیوع آن در این جغرافیای جعلی تا به امروز، خلاف آنرا ثابت میکند. این رژیم خونریز با انتشار آمارهای کذب و با هدف نشان دادن تحت کنترل درآمدن آن و همچنین پنهان کاری در نشر و اعلام حقایق فاجعه پیش آمده بر ضد ملل تحت اشغال خود، قدم در راه کشتار این ملت‌ها از طریق این بیماری برداشته است.

در همین راستا کادر درمانی بیمارستان شهر “خلفیه” از توابع شهرهای الاحواز اشغالی گزارش داده‌اند که وضعیت به گونه‌ای وخیم شده است که از روز گذشته دستور داده‌اند از هیچ فردی نمونه گیری نکنند. زیرا میزان تست های مثبت کرونا به قدری زیاد شده که یک وحشت عمومی ایجاد کرده است.

این امر نشانه بارزی در إعمال سیاستهای تبعیض نژادی و پیاده سازی برنامه دموگرافیک در الاحواز اشغالی بموازات بحران کرونا ویروس است که رژیم آن را مورد سوءاستفاده قرار داده است.
در دموگرافی[کیفی و کمّی] کیفی از دخالت عوامل زیست شناختی، اقتصادی اجتماعی و فرهنگی و فکری در تغییرات کمّی جمعیت بحث می‌شود. رژیم اشغالگر فارسها از همین نوع دموگرافی برای تغییر ترکیب و جابجایی جمعیت اصلی و صاحبان اولیه الاحواز العربی اشغالی یعنی ملت عربی آن و جایگزین ساختن فارسهای نژادپرست بجای آنها استفاده می‌کند.

علی حردانی پور احوازی

مركز اطلاع رسانى جبهه دموكراتيك مردمى احواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا