الاحوازجهانملل تحت ستم

خصوصی‌سازی بانک‌ها در جغرافیای ایران جعلی با ده‌ها تریلیون تومان زیان انباشته.!

منابع اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی احواز گزارش داد، که مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس رژیم ایران اشغالگر اعلام کرده است که رژیم در نظر دارد سهم خود در بانک‌های ملت،‌ تجارت و صادرات و دو بیمه البرز و اتکایی امین را از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری با ۲۰ درصد تخفیف به مردم عرضه کند.

رژیم اشغالگر فارس در نظر دارد علاوه بر این بانک‌ها و شرکت‌ها، منابع منقول و غیرمنقول دیگر خود در پالایشگاه‌ها، شرکت‌های فعال در حوزه فلزات و خودروسازی را نیز واگذار کند و ۲۰ تا ۳۰ درصد نیز تخفیف دهد.

به نظر می‌رسد رژیم اشغالگر ایران امیدوار است ملتهای غیر فارس تحت اشغال خود مشارکت فعالی در خرید سهام این شرکت‌ها و بانک‌ها داشته باشند.

خیز رژیم فاشیست برای فروش سهام خود در بانک‌ها در حالی است که بر اساس آمارهای رسمی که شهریور پارسال منتشر شد، ۹ بانک جغرافیای ایران جعلی زیان‌ده هستند و میزان زیان انباشه آنها به ۵۶ هزار میلیارد تومان رسیده است که این رقم معادل بیش از «تمام اسکناس‌ها و سکه‌های در دست ملل در جغرافیای موسوم به ایران جلعی» است.

بانک تجارت که رژیم سهمی چشمگیر در آن دارد، با زیان انباشته ۱۱ هزار میلیارد تومانی مواجه است و دومین بانک بزرگ زیان‌ده ایران جعلی است.


على حردانى پور احوازی
مركز اطلاع رسانى جبهه دموكراتيك مردمى احواز
http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا