الاحوازجهانملل تحت ستم

الأحواز: خلیج العربي، سپرهای انسانی

جزایر زیادی در خلیج عربی وجود دارند که بدلیل دور بودن از سواحل الاحواز اشغالی، نداشتن خاک حاصلخیز و محدودیت زیاد لجستیکی غیرمسکونی باقی مانده‌اند و
بعبارتی ارزش سکونت ندارند.

اکنون در اوج درگیری با کرونا، “علیرضا تنگسیری” فرمانده نیروی دریایی سپاه تروریستی اشغالگران فارس میگوید:
“به فرمان فرماندهی کل قوا بنا داریم جزایر خلیج عربی را با ایجاد زیرساخت‌های مسکونی برای سکونت مردم آماده کنیم.”(منبع: تسنیم)

1-چرا فرمانده نیروی دریایی سپاه تروریستی این خبر را اعلام می‌کند؟ آیا مسکن و شهرسازی طبق قانون، اصولا و عرفاً به عهده وزارت مسکن و استانداری بندر جمبرون از شهرهای اشغال شده الاحواز العربی نیست؟؟

2- بودجه و سود پروژه ساخت منازل مسکونی در نقاطی که منطقه محروم با شرایط بد زندگی محسوب می‌شود به چه کسی می‌رسد؟.. مشخص است، سپاه تروریستی. این ارگان تروریستی با کسری شدید بودجه بدلیل تحریم‌های آمریکا مواجه است و با این پروژه قصد به جیب زدن بودجه را دارد.

3- در این شرایط کسری شدید بودجه، بحران کرونا، رشد حباب گونه و بسیار مشکوک بازار بورس طهران (در این شرایط کنونی که تمام بازارهای جهانی سهام خود را از دست می‌دهند)، ساخت خانه مسکونی در یکی از حساس‌ترین و پر تنش ترین مناطق خلیج العربي چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟؟؟

درست کردن سپرهای انسانی از ملتهای تحت اشغال ایران در خلیج همیشه عربی که مانع از حملات آینده آمریکا شوند! تامین بودجه این پروژه از جیب و جان همین ملت‌ها بویژه ملت تحت اشغال الاحواز العربی. و در آخر تامین بخشی از بودجه سپاه تروریستی پاسداران و بودجه سایر مزدوران تروریست آنها در سراسر منطقه عربی خاورمیانه.

فؤاد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا