الاحواز

تخریب منازل و تصرف عدوانی جزایر عربی جسم(قشم) توسط غارتگران سپاه تروریستی پاسداران

سپاه، با سوءاستفاده از بحران کرونا، اقدام به تصرف جزایر «ناز» جسم از جزایر عربی الاحواز اشغالى و تخریب منازل بومیان کرد.

جزایر «ناز» از سلسله جزایر تابعهٔ الاحواز العربی اشغالی است که از موقعیت و چشم‌اندازی خاص و زیبا در تنگه باب السلام(هرمز) برخوردار است؛ نیز یکی از منابع درآمد صیادان عرب بومی این منطقه در طی سالیان طولانی بوده است.

گزارش‌های دریافتی از جزیره جسم(قشم)، حاکیست که سپاه تروریستی پاسداران در سکوت رسانه‌ای و با سوءاستفاده شرایط قرنطینه در این جزیره به علت اپیدمی کرونا، منازل و اماکن صیادی ملت عرب بومی جزایر «ناز» را تخریب کرده و زمین‌های آنان را تصاحب کرده است.

منابع آگاه از قول یکی از نیروهای وابسته به سپاه تروریستی رژیم اشغالگر ایران، خبر داده‌اند که او پیش از این؛ با پیشنهادها و مشوق‌های مالی و نیز تحت عنوان خصوصی سازی، تلاش کرده بود تا محل صید عرب‌های ساکن این جزیره عربی را به‌صورت غیرقانونی و بی صدا تصاحب کند که با مخالفت ساکنان عرب بومی جسم روبرو شد.

چندی پیش “علی خامنه‌ای” رهبر جنایتکار ایران جعلی دستور مسکونی کردن جزایر عربی الاحواز در خلیج عربی را صادر کرد.

علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه تروریستی اشغالگران فارس تاکید کرده بود که آماده سازی این جزایر برای سکونت مردم، فرمانِ (به گفتهٔ او) مقام معظم کل قواست که مردم در جزایر زندگی کنند.

این فرمان در راستای گسترش هرچه بیشتر اشغال الاحواز العربی و تقویت فارسیزاسیون این خطه عربی است.

فؤاد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا