جهان

تلویزیون “NTv” آلمان:”حزب ا… ” قاچاق مواد مخدر در آمریکای جنوبی و مزارع حشیش در دشت بُقاع لبنان را در کنترل خود دارد!

تلویزیون “NTv” آلمان در گزارشی به فعالیتهای حزب ا… در صدور تروریسم و قاچاق مواد مخدر گفت:
حزب ا… حتی قاچاق مواد مخدر در آمریکای جنوبی و مزارع حشیش در دشت بقاع لبنان را در اختیار و کنترل دارد!
” حزب ا… ” لبنان متحد اصلی رژیم شیعی ایران اشغالگر است. رژیم ایران اشغالگر از این سازمان بعنوان پیشگام برای تأمین نفوذ خود در منطقه، نه تنها در لبنان بلکه در سایر کشورهای عربی بویژه در سوریه و عراق استفاده بهره‌برداری میکند.
جناح مسلح “حزب ا… ” در جنگ داخلی سوریه با کمک جنگجوهای تروریست خود، بطور چشمگیری باعث شد تا “اسد” در قدرت باقی بماند.

این سازمان تروریست چریکی، فرودگاه بیروت را کنترل میکند. همچنین دارای شبکه‌های اجتماعی و رفاهی بزرگی در لبنان است. چرا که تهران پایتخت تروریسم بین‌المللی میلیونها دلار به تأمین بودجه سالیانه حزب ا… واریز می‌کند.

حسن نصرا… در سخنرانی چهار سال پیش خود با صراحت اعتراف کرده بود: “بودجه حزب ا…، تمام درآمدهای آن، هزینه‌های آن، غذا، پوشاک، نوشیدنیها، سلاحها و مهمات آن و تمامی موشک های آن، همه و همه از جمهوری اسلامی ایران(اشغالگر) تأمین میشوند.”

این سازمان همچنین متهم به فعالیت‌های جنایتکارانه در قتل و آدم ربایی است. گزارش های متعددی مبنی بر همکاری این سازمان با کارتل های مواد مخدر آمریکای جنوبی منتشر شده است. در لبنان آشکارا گفته می شود که حزب ا… همچنین مزارع حشیش در دشت بقاع را تحت کنترل خود دارد.
با این حال، اکنون حزب ا… شدیدا بسختی افتاده است. نه تنها به دلیل تحریمهای ایالات متحده علیه جغرافیای سیاسی موسوم به ایران، بلکه علیه خود این سازمان نیز تحریم هایی قوی إعمال شده‌اند. بعنوان مثال نمونه، “بانک جمال لبنان” به دنبال اقدامات تنبیهی واشنگتن در سال گذشته متهم به تسهیل فعالیتهای بانکی برای حزب ا… شد.
علاوه بر این بحران گسترده اقتصادی و مالی لبنان و بیماری همه گیر “کرونا” در حال حاضر بر این سازمان تروریستی و حامیان مزدور آن تأثیر مستقیم و نافذی گذاشته است. اکنون ممنوعیت فعالیت آن در آلمان نیز به آنها بیشتر آسیب خواهد رساند.

منبع: تلوزیون NTv آلمان

فؤاد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا