الاحواز

شیوع گسترده کرونا در الاحواز اشغالی

منابع مرکز رسانه‌ای الأحوازيه گفتند، ویروس کورنا در همه شهرها و مناطق اشغالی الاحواز در حال گسترش است. در همین حال اشغالگران نظامی الاحواز مشغول مطالعه قرنطینه کامل این دولت اشغال شده هستند. علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی درباره “انفجار” بیماری همه گیر “وبا” در الاحواز اشغالی که آنرا اصطلاحاً خوزستان نامید، هشدار داد.

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اعلام کرد که به دلیل افزایش شمار تلفات در الاحواز اشغالی باید در هفته جاری شهر احواز مرکزی بسته شود.

خبرگزاری ایرانی “ایرنا” به نقل از علی احسان پور نوشت: این دانشگاه روز جمعه میزبان جلساتی با حضور فرماندار (فرماندار نظامی اشغالگران فارس) و مسئولان استان بود تا به بحث در مورد بسته شدن کامل و إعمال محدودیتهای شدید به دلیل وخیم تر شدن اوضاع بپردازد.

این دانشگاه اعلام کرد که تعداد مبتلایان در شهر احواز مرکزی حدود 3 هزار مورد بوده و آمار مرگ و میرها از دیروز جمعه به 219 نفر رسیده است.

در خبری دیگر، سعید کشمیری مسئول “بخش مدیریت و کنترل کرونا”در بوشهرین جنوب الاحواز اشغالی افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری همه گیر در این شهر را تأیید کرد.

افزایش تعداد مصدومین در الاحواز اشغالی بموازات سیاست های اشغالگران فارس است به طوری که پس از شیوع این بیماری همه گیر در شهرهای فارس نشین بویژه شهر قم که آن را به یک مرکز همه گیری جهانی تبدیل کرده و هیچگونه اقدامات قرنطینه ای بر آن إعمال نشده است، اشغالگران فارس شهروندان فارس مبتلا به کرونای خود را به شهرهای الاحواز منتقل کردند تا با سوء استفاده از این بحران، راه کشتار و از بین بردن ملت بی دفاع و استوار عرب الاحواز هموارتر کنند.
علاوه بر سیاستهای نژادپرستانه فوق، عدم تأمین تجهیزات و امکانات بهداشتی و تصمیم گیری و برنامه ریزی جدی در مهار ویروس، منجر به شیوع بیماری و افزایش تعداد افراد آلوده در شهرهای اشغال شده الاحواز العربی شده‌اند.


علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز

مترجم: فواد فرج پور
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا