الاحواز

پرونده سازى جهت سركوب فعاليتهاى جوانان عرب الاحواز

مقامات ج. ا. ایران اشغالگر با گرفتن اعترافات اجبارى و تحت شكنجه، شمارى از جوانان شهر اشغال شده فلاحيه(شادگان) را به هلاكت رساندن بعضى از نيروهاى اين رژیم فاشیست متهم كردند.

روز سه شنبه 16 ارديبهشت‌ماه 1399، فرمانده انتظامى رژیم در احواز پایتخت، سردار تروریست “حیدر عباس زاده” با مصاحبه در شبكه‌های خبرى ضمن تأييد به اسارت در آوردن شمارى از جوانان عرب آنها را به هلاکت رساندن سرگرد عبدالحسین مجدم فرمانده تروریست بسیج دارخوین، مجروح کردن یکی از مأموران نیروی سرکوبگر انتظامی پاسگاه «خنافره»، تیراندازی به مقرهای تروریستی سپاه، نیروی انتظامی، حوزه علمیه، سرقت‌های مسلحانه و برافراشتن پرچم احواز متهم كرد. وي اضافه كرد؛ كه اين اقدامات در نیمه دوم سال 1398 در شهرستان فلاحيه(شادگان) از توابع الاحواز العربی اشغالی رخ داده است.

اخيراً مقامات امنيتى و قضائى رژیم اشغالگر شمارى از جوانان عرب را در شهر فلاحيه و مناطق حاشيه آن به اسارت در آورده، و تا جایی آنها را شکنجه داده‌اند که داستان‌های خیالی و مضحکی دیکته شده را جلوی دوربین‌ها اعتراف کنند. این جوانان اسیر شده، تحت شكنجه و با گرفتن اعترافات اجبارى و كذب از آنها، بر علیه شان پرونده سازى شده است.

لازم به ذكر است كه صدها تن از جوانان عرب احوازی با همین اتهامات واهى و پرونده سازی‌ دستگاه‌هاى تروریست امنيتى‌ در پشت ميله هاى زندان‌ها به سر می‌برند. تنها از هموطنان عرب در زندان شيبان يا زندان مركزى احواز در بند 5 و8 بيش از 430 نفر بسر مىبرند و علاوه بر آنها صدها نفر دیگر در زندانهاى القنیطره (دزفول)، زندان عبادان،زندان همدان، زندان الهویره (سپيدار) احواز، زندان مسجد سليمان، زندان ياسوج، زندان قوچان، زندان اردبيل و زندان رجائى شهر كرج وديگر بازداشتگاههاى سپاه و اداره اطلاعات با اتهامات امنيتى و سياسى در اسارت هستند.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا