الاحوازجهانملل تحت ستم

وزیر بهداشت اشغالگران فارس: سرنوشت یک میلیارد یورو صندوق ذخیره ارزی چه شد؟

روز دوشنبه 4 مه 2020، سعید نمکی، وزیر بهداشت فارسهای اشغالگر سراغ یک میلیارد یورویی را گرفت که رهبر خائن و جنایتکار بالفطرهٔ جمهوری اسلامی به درخواست روحانی برای مقابله با همه‌گیری کرونا اختصاص داده بود. نمکی در توییتر خود نوشته است: «به لطف خدا و با جانفشانی همکارانم درمبارزه با کرونا از قدرتمندترین کشور‌ها جلو افتادیم، اما در مضیقه مالی و در مقایسه با آنها که میلیارد‌ها دلار هزینه کردند، همکارانم با حال خراب می‌پرسند حداقل یک میلیارد یورو صندوق ذخیره ارزی چه شد؟»

18 فروردین سرانجام بعد از 11 روز، علی خامنه‌ای پوپولیست جنایتکار با درخواست حسن روحانی برای تخصیص یک میلیارد دلار بودجه برای مقابله با کرونا از محل صندوق توسعه ملی موافقت کرد. “محمدباقر نوبخت” معاون رئیس‌جمهوری فارسهای اشغالگر و رئیس سازمان برنامه و بودجه در همان روز پی‌نوشت روحانی به نامه دفتر رهبر جمهوری اسلامی را ابلاغ کرد.
روحانی در آن نامه پی‌نوشت کرده بود: «نیازهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این منبع تأمین و حتی‌الامکان از تولیدات داخلی و با استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام شود.

ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت، نیز 29 فروردین 99 در همین رابطه گفته بود: با پیشنهاد دولت و موافقت مقام معظم رهبری رقمی افزون بر 130 هزار میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی برای مقابله و کنترل بیماری کرونا اختصاص یافت.

فؤاد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا