جغرافياي ايران جعليجهاندیدگاه‌ها

اولین آخوند تروریست: نواب صفوی

“جمعیت فدائیان اسلام” اولین گروه اسلام گرا در جغرافیای سیاسی موسوم به ایران جعلی بود که در دهه 20ش بوسیله نواب صفوی تشکیل شد و چندین ترور سیاسی و فرهنگی از جمله قصابی پیکر “کسروی” مورخ و روشنفکر منتقد فرقه‌های دینی را در کارنامه خود و گروهش به ثبت رساند. نواب در کتاب ” راهنمای حقایق” طرح حکومت اسلامی در ایران جعلی را با جزییات و دلایل ارایه داد که شامل اجرای بی‌چون و چرای قوانین شریعت می‌گردید. وی از جامعه پسا رضا شاهی و اصلاحاتش نفرت داشت. از دیدگاه وی جامعه شهری در آتش و فساد می‌سوخت. آتش شهوت از بدنهای عریان زنان بی‌عفت شعله می‌کشید، سینماها، نمایش خانه‌ها و رمانها و تصانیف و اشعار موهوم و شهوت‌انگیز، نغمه‌های ناهنجار موسیقی غیر مشروع و دروغ و چاپلوسی غیر مشروع در شهر اکنده بود. [مگر دروغ و چاپلوسی مشروع هم وجود دارد؟!!!]

چنین توصیفی حکایت از آن داشت که باورمندان به اسلام سیاسی بنیادگرای (کنونی) در تلاشند سپهر همگانی را دوباره به تصرف خویش درآورند و به دوران پیشا رضاشاهی دیکتاتور منفور را بازگردانند. در واقع بخشی از برنامه‌های نواب را مبارزه با بی‌حجابی، اجرای تفکیک جنسیتی در محیط‌های کار و آموزش، اجرای قانون مجازات اسلامی از جمله حدود و حتی اعدام مجرمین و مخالفت با تصویب قوانین مدرن ازجمله حق رای برای زنان شامل می‌شد. در این رابطه فداییان نابرابری زن و مرد را امری طبیعی می‌دانستند که خداوند مقرر داشته بود. غرب ستیزی نیز در مانیفست فداییان اسلام برجسته بود.

سیدعلی خامنه‌ای، رهبر و پیشاهنگ جنایتکاران و تروریستهای امروز جهان، در سن 14 سالگی یکی از طلبه‌های “مدرسه سلیمان خان” در مشهد بود که در این مدرسه در سال 1332ش با نواب صفوی روبرو شد. خامنه‌ای جنایتکار پس از شنیدن “ترور رزم آرا” نواب را “نمادی از قهرمانی و مقاومت اسلامی می‌سنجید. “…

مَدرَسه پر از جمعیت شد. نواب آنجا ایستاد و سخنرانی کرد؛ درباره‌ اهدافش صحبت کرد و مردم را به شهادت ‌طلبی در راه اسلام و اعتلاء آن ترغیب نمود!!. سخنانش در روحم موج می‌زد و احساساتم را شعله ‌ور می‌ساخت و مرا به‌ سوی چشم‌ اندازه‌ قدرت و عزّت اسلام می‌کشاند.[قدرت و عزت اسلام در گرو خون و کشتار و ترور؟؟؟].

مرحوم شهید صفوی نخستین جرقه‌ای بود که راه اسلام را به معنای فراگیر و پویای آن در برابرم روشن ساخت.( بعبارتی از منظر این پوپولیست خونریز راه اسلامِ وی، تنها از روی اجساد و خون و کشتار، پویا و هموار می‌شود)

تأیید رویکرد تروریستی و قهرمان‌سازی از نواب توسط خامنه‌ای

“البته کارى که ایشان در مقابل کسروى انجام دادند یک کار فرهنگى فقط نبود، اتفاقاً کار سیاسى، نظامى، فرهنگى بود.(جسد کسروی توسط نواب پس قتل، قصابی شد). نظامى بود براى اینکه خب کسروى را مضروب کرد و بعد هم یکى از یاران ایشان کسروى را کشت یعنى دو مرتبه از طرف نواب، کسروى مورد حرکت باصطلاح نظامى قرار گرفت. یکبار به وسیلهٔ خود ایشان که با کارد حمله کرد، یکبار هم به وسیله‌ى مرحوم امامى، سید حسین امامى، که با اسلحه زد و کسروى را عملاً نابود کرد. کار سیاسى هم بود!!!،”

اینها بخشی بود کوچک از اولین کارنامه آخوندها و تأیید کشتار و خونریزی توسط خامنه‌ای جنایتکار

فؤاد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا