جغرافياي ايران جعليجهان

روزنامە مناواچ آلمان: ماهان ایر کرونا را به عراق و لبنان برد

هواپیمایی “ماهان ایر” وابسته به سپاه تروریستی پاسداران با زیرپا نهادن مقررات و محدودیتهای مسافرتی و امنیتی باعث گردید تا ویروس کشنده کرونا به عراق و لبنان گسترش یابد.

به گزارش بی بی سی عربی اولین موارد کرونا در عراق و لبنان از طریق پروازهای ماهان ایر به این کشورها وارد شد. بزرگترین شرکت هواپیمایی ایران اشغالگر “ماهان ایر” با وجود این ممنوعیت‌ها پروازهای خود را برای گسترش کرونا در خاورمیانه ادامه داد.

ماهان ایر که مستقیما زیر نظر و مالکیت سپاه تروریستی پاسداران قرار دارد، از اواخر ژانویه تا اواخر مارس صدها پرواز از ایران جعلی به عراق، امارات متحده عربی و سوریه انجام داده است.همه این کشورها اجازه فرود هواپیماهای این شرکت را داده بودند. در حالیکه ممنوعیت‌های إعمال شده خود را در مورد پروازهای روزمره به ایران جعلی را اجرا میکردند.

بی بی سی عربی ادامه داد: منابع داخل خطوط هوایی به bbc گفتند که یک خلبان ماهان ایر در ماه مارس بر اثر کرونا جان خود را از دست داد و ده‌ها نفر از خدمه هواپیماهای ماهان ایر یا مبتلا به ویروس و یا دارای علائم کرونا بودند اما هنگامیکه نگرانی‌های خود را نسبت به مدیریت بحران هواپیمایی و تهیه تجهیزات ایمنی ابراز داشتند، از سوی مقامات تروریست امنیتی اشغالگران فارس وادار به سکوت شده بودند.

فؤاد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا