جغرافياي ايران جعليجهان

پمپئو: خروج آمریکا از برجام، صلح و امنیت را به ارمغان آورد

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا از تحریم های هدفمند علیه ایران(رژیم اشغالگر)و نیز خروج پرزیدنت ترامپ از برجام دفاع کرد و ایران(جعلی)را با حکومت یهودی ستیز نازیها برابر دانست.

وی گفت: دوسال پیش پرزیدنت ترامپ از تصمیم شجاعانه خود مبنی بر خروج از توافق ناقص هسته‌ای با ایران(اشغالگر) و امنیت به ظاهر دروغین این توافق ناقص برای محافظت از جهان در برابر خشونت و تهدیدهای هسته‌ای ایران خبر داد.

از آن زمان تاکنون ما بی‌سابقه ترین تحریمها در تاریخ را بر علیه ایران(جعلی) وضع کرده‌ایم تا از تامین مالی و تجهیز چندین میلیارد دلاری تروریست ها توسط این رژیم ممانعت بعمل آید. اگر ما در برجام مانده بودیم امروز نه فقط مردم آمریکا، بلکه خاورمیانه نیز آرام‌تر نمیبود.

هفتاد و پنج سال پیش ایالات متحده آمریکا و متحدان ما برای رهایی اروپای آزاد از چنگال نازیها و فاشیست‌ها، و رهایی از تفکرات نفرت انگیزشان در کنار یکدیگر ایستادیم. امروز ما با چالشی سخت برای صلح منطقه‌ای از سوی یک رژیم یاغی روبرو هستیم، و باز هم از جامعه بین‌المللی میخواهیم تا برای متوقف کردن بزرگترین رژیم حامی یهودی ستیزی به ما بپیوندد.

ایالات متحده آمریکا تمامی گزینه ها را برای تضمین تمدید تحریم تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران(اشغالگر) بکار خواهد بست. ما وضعیت کنونی ایران، از نظر ترور و خشونت سیستماتیک دولتی را نخواهیم پذیرفت و هرگز به آنها اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهیم داد.


احمد غافلی زاده جلیعه


مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز
http://WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا