جهان

روسیه در بریدن دستهای تروریستی آخوندهای ایران اشغالگر در سوریه با آمریکا و اسراییل همراه خواهد شد!

اقدام سه جانبه در شرق سوریه برای بستن مسیر “طهران- بیروت”


روزنامهٔ الشرق‌الأوسط(لندن) روز پنجشنبه 25اردیبهشت با عنوان: اقدام سه جانبه در شرق سوریه برای بستن مسیر “طهران- بیروت” نوشت: آمریکا، روسیه و اسراییل در تلاش هستند تا مسیر استراتژیک بین طهران و بیروت را که از بغداد و دمشق عبور می‌کند ببندند.

رژیم اشغالگر ایران از این مسیر برای انتقال مهمات و اسلحه به‌ متحدان خود بویژه حزب‌الله تروریستی استفاده می‌کند.

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه گفت : «رژیم ایران (اشغالگر) باید هر چه سریع‌تر از سوریه خارج شود. مردم(ملل غیرفارس تحت اشغال) ایران نیز می‌دانند که هدر دادن منابع و پول و تلف شدن جانشان در سوریه، بویژه در زمانی که اقتصاد(جغرافیای سیاسی موسوم به) ایران از پایین بودن قیمت نفت و ویروس کرونا رنج می‌برد، روش مناسبی برای استفاده از منابع [مالی] نیست.»

پمپئو افزود: ما بر این باوریم کاری که با برنامه‌مان، یعنی کارزار فشار حداکثری، انجام داده‌ایم در محروم کردن رژیم اشغالگر ایران از دستیابی به منابع لازم برای گسترش تروریسم در سرتاسر جهان مؤثر بوده است.

وی اضافه کرد: ما امیدواریم رژیم ایران (تروریستی) با اتخاذ تصمیمی عاقلانه از سوریه خارج شود و کارزار تروریسم خود، که نتیجه‌اش بی‌خانمانی شش میلیون نفر و مرگ دهها هزار انسان بوده است، را متوقف کند.

منبع: روزنامه الشرق الاوسط

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM


لینک خبر: «تحرك ثلاثي» شرق سوريا لقطع «طريق طهران ـ بيروت» https://aawsat.com/node/2282796?utm_source=whatsapp&utm_medium=organic_social&utm_campaign=whatsapp_share

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا