الاحواز

تلاش رژيم اشغالگر ايران برای جلوگیری از رو شدن دست اختلاس گران و دزدهای نیشکر سبع اتلال (هفت تپه) الاحواز اشغالی

گزارش کانال مستقل کارگران سبع اتلال (هفت تپه): شریعتی فرماندار نظامی و جنایتکار الاحواز اشغالی به نفع “اسدبیگی” در روند دادگاه دخالت میکند

شریعتی فرماندار نظامی رشوه خوار اقلیم اشغال شده الاحواز العربی که یک دستگاه آپارتمان از اسدبیگی ها در کیان پارس احواز پایتخت رشوه گرفته است در حمایت از “امید اسدبیگی” فعال شده و اول تلاش کرد دادگاه اسدبیگی به تاخیر بیفتد و وقتی موفق نشد دارد تلاش میکند که دادگاه او علنی برگزار نشود و محاکمه اسدبیگی از تلویزیون پخش نشود تا کارگران شرکت توسعه نیشکر سبع اتلال (هفت تپه) و ملت عربی منطقه و اقلیم الاحواز اشغالی از ماوقع و اختلاس های این باند کثیف و ضد کارگر آگاه نشوند.

بر اساس توضیحات مفصل این کارمند فرمانداری نظامی (استانداری) و بر اساس اسنادی که ارسال کرده است، شریعتی حاکم نظامی الاحواز اشغالی در همراهی با باند “روحانی-جهانگیری” و برای خوش خدمتی و دست بوسی به آنها برای ارتقای مقام دست به حمایت از این نورچشمی روحانی و جهانگیری زده است. شریعتی برای توجیه درخواست خودش برای غیر علنی برگزار شدن دادگاه به مقامات تروریست امنیتی و قضائی اشغالگران ایرانی اعلام کرده است که در صورت علنی بودن دادگاه و اطلاع کارگران شرکت نیشکر سبع اتلال و ملت عرب تُستر (شوش) و منطقه از جزئیات سرسام آور و اختلاس های نجومی اسدبیگی ها، مشکلاتی به وجود می‌آید. شریعتی سعی دارد با توجیهات احمقانه جلوی برگزاری علنی این دادگاه را بگیرد که تاکنون موفق نشده است. پخش جریان دادگاه منجر به لو رفتن برخی نزدیکان شریعتی مفسد فی الارض و جهانگیری و همدستان جنایت پیشه آنها خواهد شد.

در صورت غیر علنی برگزار شدن دادگاه اسدبیگی باز هم معلوم میشود که دستگاه قضائی اشغالگران ایرانی هم در این بازی کاملا شریک است و فقط برای خودنمایی و ساختن چهره عدالت طلبانه دست به برگزاری دادگاه صوری زده است.
شریعتی حاکم نظامی رشوه خوار اقلیم اشغال شده الاحواز تا امروز، هرگونه حمایت ممکن را از این اختلاسگران و مفسدین فی الارض انجام داده است و این شریعتی است که با این اقدامات ضد کارگری و ضد مردمی اش امنیت ملت عرب الاحواز و کل اقلیم و جامعه را به خطر می‌اندازد.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا