الاحواز

خبر مستقیم از دادگاه: سرقت بزرگ همراه با غارت سبع اتلال (هفت تپه) – یک و نیم میلیارد دلار اختلاس اسدبیگی!

بر اساس اخبار واصله دادگاه اسدبیگی و باند اختلاس و سرقت و قاچاق ارزی و باند اشغالگر سرزمین وسیع سبع اتلال (هفت تپه) برگزار شده و دادگاه علنی بوده است اما (به علت حمایت باند مسئولین همدست این دزدان مثل شریعتی حاکم نظامی الاحواز اشغالی) تاکنون رسانه‌ای نشده است.

کیفرخواست قرائت شده از سوی دادستان علیه اسدبیگی بالغ بر ده ها صفحه و پرنده او بالغ بر 2000 صفحه است. بخشی از کیفرخواست صادره علیه “امید اسدبیگی” به شرح زیر بوده است:

“در حالی برخی از مسئولین گم شدن چهار میلیارد دلار از ارزهای دولتی را انکار میکنند که امروز در اولین جلسه دادگاه ابر دریافت کننده ارزهای دولتی مشخص گردید. متهم” امید اسدبیگی” طی سالیان گذشته بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون دلار از شبکه بانکی کشور(جغرافیای سیاسی جعلی ایران) ارز دریافت کرده است.

این در حالی است که نامبرده با حمایت مستقیم برخی از مسئولین استانی(اقلیم اشغال شده الاحواز)، از حمله شخص شریعتی(حاکم نظامی الاحواز) مبادرت به دریافت این ارزها نموده است. حسب اطلاعات به دست آمده از سر شبکه اصلی دریافت کننده این ارزها، نامبرده با آلوده سازی شبکه بانکی این مبلغ قابل توجه از ارز را دریافت نموده است.
سوال اصلی اینجاست که چرا برخی از مسئولین استانی(الاحواز اشغالی) نه تنها چشم خود را بر روی بی حیایی ها و دزدی‌های این مفسد کلان اقتصادی بسته‌اند بلکه بالاتر از آن طی روزهای گذشته فشار قابل توجهی را برای غیر علنی برگزار شدن این دادگاه به سیستم قضایی وارد نموده‌اند.
البته پاسخ این سوال را باید از شخص آقای دائم الذکر پرسید…
آقای شریعتی پس از برگزاری دادگاه این ابر متهم اقتصادی و افشاگری نامبرده نوبت به رسیدگی اتهام‌های شما نیز فراخواهد رسید…

حسب اظهارات صریح نماینده دادستان، آقای شاه محمدی و قرائت کیفرخواست متهم ردیف اول پرونده کلان ارزی، متهم امید اسدبیگی، نامبرده بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون دلار از سیستم بانکی ارز دولتی دریافت نموده است.
و این در حالی است که اسدبیگی تمامی ارزهای مذکور را در بازار آزاد و با قیمت چند برابری به فروش رسانده است، حال آنکه نامبرده این ارزها را به بهانه واردات کالاهای اساسی از شبکه بانکی دریافت نموده است… “

بخشی از کیفرخواست قرائت شده در دادگاه اسدبیگی اشغالگر
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا