الاحوازجغرافياي ايران جعليجهان

الاحواز اشغالی.. قتلگاه ملت عرب

طهران که بیشترین و بالاترین تراکم جمعیت و سطح تماس افراد را دارد و از روز اول شیوع رکوردار آمار مبتلایان را داشت آماری به مراتب کمتر از الاحواز اشغالی(که یکی از متاخرترین مناطق مبتلا و کمترین آمار را داشته) ارائه میکند.

قم که مبداء شروع کرونا بود امان و امان شد.

گیلان که به ووهان معروف شده بود و در آستانه نابودی قرار گرفت به یکباره امن شد و طهرانی ها امروز دوباره جاده های شمال را در نوردیدند.

اصفهان که درحال نزدیک شدن به طهران و گیلان بود امروزه به یکباره جایی در لیست آمار ابتلا ندارد!!

اما الاحواز اشغال شدهٔ گرمسیر که در ابتدا میگفتند گرما منجر به کاهش موج ابتلا میشود به یکباره یکه تاز خلق رکوردهای بی سابقه ابتلا و تلفات کرونا در جغرافیای سیاسی موسوم به ایران شده است.

چه واقعه‌ای در حال رقم خوردن است آیا باز هم الاحواز اشغالی مادر خرج شده یا که کل جغرافیای سیاسی موسوم به ایران باید قربانی وقایعی شود که صد سال آینده واقعیت‌های آن فاش خواهد شد؟

هیچ جای این جغرافیای به زور اسلحه حفظ شده به اندازه الاحواز اشغالی عربی دوران قرنطینه و تعطیلی نداشته است. چه اتفاقی افتاده که باز هم مدال قهرمانی را برای قربانی شدن احوازیها تدارک دیدند؟
آیا عدم تهیه کیت‌های آزمایشی دقیق مخاطی و خطاهای آزمایشات خونی با ضریب خطای بالا در الاحواز اشغالی منجر به طغیان اپیدمی بیماری در گرمترین و امن ترین خطه اشغالی توسط ایران اشغالگر شد؟
آیا شناسایی بیماران و روانه و رها کردن بی‌ضابطه آنها در خانه و خانواده و جامعه منجر به انفجار بمب ابتلا و مرگ و میر در احواز اشغالی شد؟
آیا اهمال و بی مبالاتی مامورین و مسئولین جنایتکار نژادپرست در جلوگیری از اجتماعات و مراسم سوگواری و … منجر به افزایش سطح تماس افراد مبتلا و تسری بیماری به افراد سالم شد؟

مسئولیت این همه سوء مدیریت و جنایت در حق این شهروندان بی دفاع عرب احوازی با کیست؟

آیا مسئولین خیانتکار تصور کردند با تعطیلی‌های بی‌ضابطه و توپ و تشر به جامعه احوازی که رعایت کنید وگرنه چنین می کنیم و چنان فکر کردند میتوانند از خود سلب مسئولیت کنند؟

مسئول عدم تهیه کیت‌های آزمایشی مخاطی دقیق در ثروتمند ترین و استراتژیک ترین خطه اشغال شده توسط ایرانیان نژادپرست قاتل کیست؟

مسئول عدم بستری و مدیریت بیماران و ممانعت از انتشار بیماری در خانه و خانواده و ترویج ابتلا بیماری در احواز اشغالی چه کسانی هستند؟

وقتی در طول دوهفته اخیر حدود نیمی از آمار ابتلا کل جغرافیای سیاسی جعلی ایران و مرگ میرها مربوط به اقلیم الاحواز اشغالی است چرا برای این خطه تحت اشغال ایران اشغالگر حالت فوق‌العاده اعلام نمیکنند و شهرهای فارس نشین بی مبتلا را “استان معین” معرفی نمی‌کنند؟

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا