جغرافياي ايران جعليجهاندیدگاه‌ها

رابطه ایران اشغالگر و داعش(بخش اول )

در این مقال سعی بر این است تا چگونگی تشکیل داعش و رابطه تنگاتنگ اینان با ایران اشغالگر مورد بررسی قرار گیرد.

بعد از اینکه آمریکا وارد عراق شد، بخشی از اهل سنت و بخشی از افرادی که عضو تنظیمات القاعده بودند در مقابل امرییکایها شروع به مبارزه مسلحانه کردند. آمریکایی‌ها توانستند این افراد را که حدود 500 الی 600 نفر می‌شدند بهمراه فرماندهان آنان دستگیر کرده و در زندان “ابوغریب” زندانی کنند. مدتی بعد آمریکا عراق را به “حزب الدعوه” واگذار کرد. این حزب به ریاست نوری المالکی در واقع متعلق به ایران اشغالگر و از تربیت شدگان سپاه تروریستی پاسداران است. در این زمان ایران اشغالگر از زندان ابو غریب بعنوان گنجی استفاده کرد و توانست طی یک برنامه دقیق نیروهای نفوذی خود را در شکل و شمایل و با محاسن معروف به “داعشی” به این زندان، مِن حیث اینکه این افراد از نیروهای القاعده هستند و دستگیر شده‌اند وارد جمع دستگیرشدگان ابوغریب کند. افرادی که توسط آمریکاییان دستگیر شده بودند با افراد تازه وارد ارتباط گرفتند. اما نمی‌دانستند(در ابتدای امر) که این تازه واردان نیروهای نفوذی سپاه تروریستی پاسداران هستند.
چندی بعد ناگهان و در کمال شگفتی، آمریکایی‌ها اعلام کردند که زندان بشدت امنیتی ابوغریب شکسته شد و نزدیک به 1500 نفر از نیروهای تکفیری پا به فرار گذاشتند و وارد خاک سوریه شدند!. شگفت‌آورتر اینکه این فراریان با تجهیزات و ماشین آلات نظامی جدید و بسیار پیشرفته روز آمریکایی وارد سوریه شدند. اما چرا سوریه؟ چون در این زمان انقلاب مردمی سوریه آغاز شد.

بشاراسد با این گروه نسبتاً بزرگ هیچگونه مشکلی نداشت و در واقع با آنان کوچکترین درگیری نظامی هم نداشت. سرزمینها را درمقابل اینان باز می‌گذاشت تا این گروه بزعم ایران اشغالگر “تکفیری” با نیروهای ارتش آزاد سوریه و مردم آزادی خواه وارد جنگ شوند. داعش در آنزمان اعلام کرد، ما با مرتدان و کافرینی که با ما بیعت نمی‌کنند و خلافت اسلامی ابوبکر البغدادی را نمی‌پذیرند، دشمن هستیم. ابوبکرالبغدادی کسی نبود جز ابراهیم البدری السامرایی. علت نامگذاری وی به “ابوبکر” از سوی ایران اشغالگر و آمریکایی‌ها این بود تا به دنیا ثابت کنند که این شخص و گروه وی سنی مذهب هستند و این همان چهره واقعی اسلام است!!
حال آنکه آنان که این ماشین قتل و تجاوز و تخریب را همان فرماندهان جنایتکار سپاه تروریستی پاسداران هدایت میکردند اما با هیبت و شکل و شمایل داعش.
در سوریه انقلاب مردمی با برجای گذاشتن بیش از نیم میلیون کشته و آوارگی 6میلیون نفر و ویرانی کامل سوریه خنثی شد. درگیری داعش تنها با مردم سوریه و ارتش آزاد آن بود. در همان اوضاع بود که اعتراضات بزرگ اهل سنت در الانبار، فلوجه، و الرمادی عراق و در زمان نوری المالکی شکل گرفتند. در عرض فقط سه ساعت شهر بزرگ موصل که 300هزار نفر جمعیت داشت توسط چند صد تن داعشی سقوط کرد. کل ارتش عراق از شهر فرار کرد. واضح است در پشت این نمایش از قبل طراحی شده، دستور داده شده بود تا دروازه‌های شهر به روی داعش باز بمانند.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا