جغرافياي ايران جعليجهان

قالیباف، نسل جدید رئیس مجلس در ایران اشغالگر

قالیباف، یک سپاهی قاتل، یک سردار تروریست و یک دزد چندین میلیارد تومانی[از محل ثروت ملل غیرفارس تحت اشغال] که تحت حمایت و عنایات اربابش، مفسد بزرگ فی‌الارض علی خامنه‌ای، رئیس مجلس شد. اسناد بی تردید دزدی‌های قالیباف با یک جستجوی ساده در گوگل موجود هستند. افشای فقط چند فقره از دزدی‌های او توسط شهردار سابق طهران آقای نجفی در جمع شورای شهر افشا شده‌اند. همسر قالیباف نیز خود از دزدان است. او با همکاری همسر سردار مقبور تروریست “قاسم سلیمانی” با بستن قراردادی با شهرداری طهران توانست چندین میلیارد تومان را به جیب بزند. پرونده اینان اگر در یک دادگاه عادل مورد بررسی قرار گیرد، سرنخ این فساد و دزدی‌های نجومی آنان سر از بیت رهبر جنایتکار و بیوت بسیاری از آیت الله ها در می‌آورد. هم اکنون این مجلس، مجلسی شده است بله قربان گوی پر از اطلاعاتی و سپاهی با رئیس مجلسی دزد و چاکرصفت و وردستِ خنزیر معظم له.

کسانی را که مردم نخواستند، و پای صندوق‌های رای رفتند تا این دزدان و سارقان سرگردنه دیروز کت و شلوارپوشِ امروزین رأی نیاورند، با دستور مستقیم خامنه‌ای نجس همگی در رأس قوای سه‌گانه قرار گرفتند. چه رئیسی و چه قالیباف. البته بر احدی پوشیده نیست که این به اصطلاح قوای سه گانه، همان اهرمها و بازوهای اجرایی نظام اشغالگر ایران برای چپاول و غارت و کشتار ملل غیرفارس تحت اشغال هستند و لاغیر.
قالیبافی که بعد از بیت الفساد رهبری و مجتبی خامنه‌ای و سپاه تروریستی، سومین مقام فساد و دزدی و غارت را در کل این جغرافیای سیاسی موسوم به ایران دارد، اکنون همین فرد کثیف رئیس مجلس شده است.

آرزوی این حزب شیطانی[حزب جمهوری اسلامی] برآورده شد. یعنی داشتن یک مجلس کاملا نظامی، تاراجگر بموازات قوانین مورد تأیید خودشان، و مجلسی مطابق با منویات و خواست‌های نظام اشغالگر ایرانی.
به هریک از مجلسیان مفتخور مزدور خائن(نمایندگان) یک وام بلاعوض 500میلیون تومانی بهمراه یک دستگاه خودرو پژو پارس صفر کیلومتر بعنوان شاباش و هدیه داده شد. مجموع این هدایا به این مجریان دستورات و اوامر سران دزد غارتگر، 188 میلیارد تومان بر سر دست مردم و ملت‌های غیرفارس تحت اشغال ایران خرج گذاشت. تا محرومان بیشتری کارتن خواب شوند، عرب‌های بیشتری در تشنگی و گرسنگی شان و بیکاری باقی بمانند، لنج های بیشتری را به آتش بکشند، کپرهای بیشتری را از بلوچها بسوزانند و کولبران بیشتری را در کوهها بقتل برسانند.
نمایندگانی که می‌دانیم هیچ تاثیری بر زندگانی مردم ندارند بجز، ماندگاری و طول عمر بیشتر نظام اشغالگران و ملایان غارتگر ملبس به لباس دین.
این همان کودتای نرم است. “یعنی تغییر ساختار و بسمت کره شمالی رفتن”.

نویسنده: فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا