الاحواز

غيزانيه تشنهٔ جرعه‌ای آب

در حالی مقامات مزخرف جمهوری غارتگر ایران اشغالگر در طهران سالروز آزادی المحمره (خرمشهر‌) را جشن گرفته‌اند که بسیاری از ساکنان این مناطق محروم الاحواز اشغالی در دمای بیش از 50 درجه سانتیگراد دسترسی به آب آشامیدنی ندارند. آبی که در جلوی چشمان بهت زده شان بسرقت می‌رود و سر از شهرهای فارس نشین اشغالگران در می‌آورد.
اعتراض مردمی که از آنها بعنوان “شهیدپرور” یاد می‌شود به وضعیت بحران آب آشامیدنی در منطقه غیزانیه اقلیم الاحواز اشغالی نیز با شلیک گلوله و تهدید نیروهای تروریست امنیتی پاسخ داده شد.

در این بین محسن رضائی جنایتکار توئیت کرد: بیش از 500هزار بشکه تولید نفت روزانه(نفت غارت شده الاحواز اشغالی) منطقه شهیدپرور غیزانیه است. ولی اهالی آن منطقه آب شرب ندارند. این صحنه‌ها از قبیل مسجدسلیمان و برخی مناطق پیرامون عسلویه دستپخت افکار آمریکایی در اداره اقتصاد ایران (اشغالگر) است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اشغالگران غارتگر ایرانی نگفت، “کمبود آب الاحواز اشغالی، مشکل ریزگردها، چهره شهرهایی که هنوز آثار جنگ در آن نمایان است، پالایشگاه‌های غیراستانداردی که باعث پراکندگی مواد سوختی و بیماری‌های ریوی و تنفسی شهروندان خطه اشغال شده الاحواز شده‌، دقیقا کدامیک می‌توانند دستپخت افکار آمریکایی و بهانه شما مزدوران لجن ایرانی برای سرپوش نهادن بر انبوه بیشمار جنایت‌ها، آدم کشی ها، و بی عرضگیتان در اداره حتی یک بخش کوچک از این جغرافیای تحت اشغالتان باشد؟؟؟

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا