جغرافياي ايران جعليجهان

برنامه‌ریزی پنهان برای حمله به جغرافیای سیاسی جعلی موسوم به ایران

بر اساس گزارش تلویزیونی روز جمعه کانال۱۳ اسرائیل: آمریكا و اسرائیل برای “عملیات پنهان” علیه رژیم ایران اشغالگر و تحریمهای اقتصادی، برنامه ریزی می کنند!


مقامات امنیتی اسرائیل می گویند که به دنبال افزایش فشار بر تهران بر سر برنامه هسته‌ای در آستانه ریاست جمهوری [احتمالی] بایدن، بر این باورند که رژیم تروریستی ایران با پرزیدنت ترامپ در روزهای پایانی در نخواهد افتاد و ارزیابی میکنند که تهران پاسخ نظامی نخواهد داد.
کانال۱۳، توضیح بیشتری نداده است، ولی ایالات متحده آمریکا و اسرائیل در گذشته عملیات پنهانی نظامی و به ویژه سایبری در جغرافیای سیاسی موسوم به ایران انجام داده‌اند و برای نمونه سایتهای هسته‌ای را هدف قرار دادند.

برابر گزارش کانال۱۳، نیروهای دفاعی اسرائیل و موساد به آماده سازیِ بازگشت جو بایدن به مذاکرات با رژیم ایران اشغالگر بر سر برجام پرداخته اند، چراکه بایدن قول داده است پس از تصدی ریاست جمهوری دوباره به آن بپیوندد.

از این روی اسرائیل و سازمان اطلاعات و امنیت موساد، برای دستیابی آمریکا به توافقی بهتر و فراگیر با ایران جعلی می‌کوشند که پشتوانه امنیت ملی اسرائیل باشد.

گابی اشکنازی وزیر امور خارجه اسرائیل نیز تیم کوچک استراتژیکی را گرد هم آورده تا پیوسته اورشلیم را از تلاش‌های تیم بایدن برای پیوستن به برجام آگاه سازد.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا