دیدگاه‌ها

منش گرگ و اشک تمساح

بازتاب رفتار وحشیانه پلیس آمریکا که علت کشته شدن “جورج فلوید” و اعتراضات گسترده در این کشور بود، در جغرافیای سیاسی موسوم به ایران سوژه‌ای برای جامعه مجازی شد.
اولین آنها بیانیهٔ با بغض و آه وزارت امور باصطلاح خارجه حزب سفاک جمهوری اسلامی بود:
رژیم آمریکا از خشونت و قلدری در داخل و خارج آمریکا استفاده می‌کند. خشونت در مقابل مردمان تان را متوقف کنید و بگذارید مردم نفس بکشند.

سخنگوی این وزارت تحمل این حجم از خشونت را ندارد. خدا میداند این بیچاره با دیدن فیلم شلیک مستقیم مأموران آدمکش ایران اشغالگر به مردم معترض در خیابان‌ها در آبان ماه گذشته و کشته شدن 146 تن دیگر در نیزارهای بندر معشور با مسلسل های سنگین، چه‌ها کشیده است!!!.
همان گلوله‌هایی که 1500تن شهروند بی دفاع را بخاک و خون کشیدند؛ و البته پول همان گلوله‌ها را که برای قتل و کشتار فرزندان مردم توسط ماموران آدمکش رژیم ایران اشغالگر شلیک شدند، از خانواده همین مقتولان اخذ شد تا جنازه‌ها را تحویل خانواده‌ها دهند.

محمد جواد ظریف، شیپورچی و معلم اخلاق حزب غارت و خون و کشتار جمهوری اسلامی نیز با لحنی مشابه نگران نژادپرستی در امریکا بود!!!. وا عجبا….
و عده‌ای معلوم‌الحال هم در مشهد برای آقای جورج فلوید شمع روشن کرده و اشک تمساح ریختند.

واکنش این افراد وابسته به نظام جهل و جور و ستم جمهوری اسلامی در برابر 23 افغانی که ماه پیش بیخ گوش شان توسط ماموران آدمکش رژیم ایران اشغالگر به رودخانه “هریرود” انداخته شدند و جان سپردند چه بود؟
واکنش این افراد در برابر “آسیه پناهی” پیرزن فقیری که بدست ماموران شهرداری کشته شد چه بود؟
واکنش اینان در برابر کودک 15 ساله عرب احوازی که برای جرعه‌ای آب اعتراض کرد و بسویش شلیک شد چه بود؟
واکنش این افراد اجیره شده نظام ولایت سفیانی ایران اشغالگر در برابر قتل هر روزه کولبران فقیر کورد و آتش زدن لنج های ماهیگیران و سوختبران بندر جمبرون الاحواز اشغالی چه بود؟؟

وقاحت نیز حدی دارد

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا