الاحوازجغرافياي ايران جعلي

اشکهای اشغالگر در سوگ شهروند آمریکایی و فراموشی قتل هزاران احوازی و نژادپرستی بر علیه آنها

اشغالگر ایرانی در سوگ قتل جورج فلوید[بازیگر فیلمهای پورن و مستهجن] اشک تمساح می‌ریزد و دولت آمریکا را به نژادپرستی محکوم میکند، اما جنایات بیشمار خود علیه ملل غیر فارس و ملت عرب الاحواز تحت اشغال خود را، قتل شهروندان بی دفاع، نابودی محیط زیست و هر آنچه که مربوط به الاحواز است را فراموش می‌کند.

اشک ریختن برای سیاهپوست آمریکایی، و نژادپرستی که علیه او صورت گرفت در شبکه‌های اجتماعی نژادپرستان راست‌گرا و مرکزگرایان، هنگامی که سیاست‌های فاشیستی نژادپرستانه آنها و ایجاد اختلاف طبقاتی در سرزمینی که مجدداً توسط آنها غصب شده، کاملا مشهود بود.

این اشکها، اشکها و آه و ناله‌های چهرهایی بودند که در پشت نقاب زیبای حقوق بشری و حقوق شهروندی پنهان شده و مدعی مبارزه بر ضد سیاست‌های سرمایه‌داری و حذف فاشیسم نژادپرستانه از روی چهره زمین و جوامع بشری بودند.

چهرهایی که نقاب دروغین آنها به ناگاه کناری رفت و بار دیگر حقیقت شان و نیش خون آلوده شان به خون فرزندان عرب آشکار شد.

اهانت بیشرمانه آن زن مهاجر (قشنی) اهانتی نبود که فقط اعتقادات شخصی خود را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرده باشد، بلکه این واقعیت است که این امر از دهه‌ها پیش یک پروژه فاشیستی نژادپرستانه فعال بوده است تا هر چیزیکه را که در خاک عرب و در دست عرب است ازمیان ببرد.

اینها پروژه‌هایی برای سرکوب شهروندان عرب احواز اشغالی است. با هدف اجرای سیاست‌های برنامه‌ریزی شده اما شکست خورده پاکسازی ملت عرب از سرزمین‌ اشغال شده‌شان و مورد مطالعه تحت عنوان برنامه‌های فرهنگی، تاریخی و آثار هنری. البته با “ارسال جاسوسانی تحت عنوان خبرنگار برای جاسوسی در بین شهروندان عرب” و در صورت لزوم دستگیری و شکنجه آنها در اتاق‌های تحقیق.

این زن شهرک نشین مهاجر (قشنی) و گروه‌های شوونیستی متعلق به جنایتکاران معلوم‌الحالی مانند “گهستونی” و حزب پان ایرانیست های تارینا متعلق به حکومت اشغالگر ایران، هیچ چیزی نیستند جز مبلّغان ایده‌ و الفبای تصفیه قومی، فرهنگی و میراث تاریخی بر ضد الاحواز و ملت بزرگ عرب آن.

اما افرادی اینچنینی که بدنبال هویت نامعلومشان می‌گردند، یک حقیقت را میدانند. و آن ناتوانی شان در جعل و تکذیب واقعیت‌ها است، و مهم هم نیست که چقدر در این مسیر جنایتکارانه تلاش و کوشش کنند.

این بی هویت‌های نژادپرست باید این حقیقت و تاریخ خود را که مملو از بوی مشمئزکننده کراهت و کثافت است و از آن در رنج هستند، بیاد آورند و به خاطر بسپارند.


فعال رسانه‌ای: “ابو فواد الاحوازی”

مترجم: فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا