الاحوازجهان

كرونا، عطش و نبود برق و گرمای سوزان، برق محمره(خرمشهر) به عراق صادر مى‌شود

بنا به گزارشهاى رسيده، دولت غارتگر ايران اشغالگر مشغول صدور برق از ايستگاه فشار قوى شهرك صنعتى محمره(خرمشهر) به بصره عراق است. اين در حالیست كه مناطق حاشيه اين شهر و شهر عبادان و ديگر شهرهای الاحواز اشغالی از قطع مكرر برق رنج مىبرند.

بى آبى و قطع مكرر برق از مواردى است كه هر ساله مردم اين منطقه در تابستان از آن در عذاب هستند. امسال نيز على رغم شيوع كرونا، متاسفانه شاهد قطع مكرر برق و بى آبى طبق برنامهٔ اشغالگران ایرانی در اين مناطق هستيم.

با سفر رضا اردكانيان وزير نيروى ايران اشغالگر به عراق روز چهارشنبه(14 خردادماه 1399) با وصول نیمی از مطالبات برقی ایران غارتگر از این کشور، قرارداد صادرات برق به عراق كه بخش عمده آن از نيروگاه هاى جنوب الاحواز اشغالی بخصوص نيروگاه محمره براى دو دوره دوساله 2020 و 2021 تمديد شده است، به امضاء رسيد.

پيشتر محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای در احواز پایتخت گفت كه در حال حاضر میزان صادرات برق ایران اشغالگر به کشور عراق از طریق شبکه برق الاحواز اشغالی در بالاترین میزان خود است و طبق برنامه ریزیهایی که انجام شده بنا است حجم صادرات و تبادل انرژی بین ایران اشغالگر و عراق افزایش یابد.

#غارت #چپاول #فروش ثروت ملت‌های غیرفارس تحت اشغال

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا