الاحواز

الاحواز اشغالی، زنگ خطر بصدا درآمد

پس از ماهها تازە بە وضعیت بحرانی اعتراف میکنند

فرماندار نظامی بندر جمبرون : همه تخت‌های بیمارستان‌های بندر جمبرون اشغالی از بیماران کرونایی پر شده‌اند.

فریدون همتی، حاکم نظامی بندر جمبرون از توابع الاحواز اشغالی توسط ایران اشغالگر شامگاه شنبه 17 خرداد 99 اعتراف کرد که تخت‌های ICU بیمارستان‌های بندر جمبرون اشغالی به طور کامل از بیماران کرونایی پر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، همتی با اشاره به افزایش کرونا در این بندر اشغالی گفت، اگر پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نشود وضعیت وخیم تر خواهد شد.
به گفته وی، درباره دیگر شهرهای نزدیک به این بندر مشکل کمبود تخت آی سی یو وجود ندارد اما در بیمارستان‌های بندر جمبرون تخت‌ها پر شده‌اند.

جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز از سه ماه پیش از طرح حکومت اشغالگر ایران در گسترش میلیونی کرونا پرده برداشته بود و نسبت به آن هشدار داد.
بر همین اساس “مینو محرز”، عضو کمیته مقابله با کرونا میگوید: 16 میلیون نفر از جمعیت کل جغرافیای سیاسی جعلی موسوم به ایران به کرونا مبتلا شده‌اند.

مینو محرز عضو کمیته مقابله با کرونا گفت: در حال حاضر حدود 20 درصد از جمعیت این جغرافیای سیاسی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و طبق گفته سازمان بهداشت جهانی حداقل 40 تا 70 درصد جمعیت جغرافیای سیاسی موسوم به ایران به این بیماری مبتلا خواهند شد.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا