الاحواز

ترور یک فعال فرهنگی عرب در بیمارستان

“ناصرعلی العیبی” فعال فرهنگی مدنی الاحوازی توسط عوامل ترور و امنیت اشغالگران ایرانی در بیمارستانی در الاحواز به قتل رسید.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز از طریق منابع معتبر خود اطلاع یافت که دیروز برابر دوشنبه 17 خرداد یکی از فعالان جنبش فرهنگی الاحواز به نام ناصر علی العیبی، طی یک عملیات ترور، در بیمارستان به قتل رسید. پس از وخیم تر شدن وضعیت سلامتی این جوان، او را مستقیماً به بیمارستان منتقل کردند و پس از دوبار تزریق سرم به او از سوی مأمورین ترور و اطلاعاتی اشغالگران که در بیمارستان مستقر شده بودند حال وی بدتر شد و بلافاصله در محل درگذشت.

شهید ناصر علی العیبی متاهل و دارای یک فرزند خردسال است. او جوانی فرهیخته و علاقمند به آموزش دیگر هم تباران خود درباره هویت ملی و حقوق سلب شده ملت عرب الاحواز و جنایات رژیم اشغالگر ایرانی علیه ملت بی دفاع عرب الاحواز، بود.
وی یک سال پیش به دلیل فعالیتهای خود توسط اداره ترور و اطلاعات اشغالگران ایرانی دستگیر شد. او پس از سپردن یک وثیقه سنگین از سوی خانواده اش، آزاد شد.

مقامات اشغالگر ایران بسیاری از فعالان فرهنگی الاحواز را به همین شیوه به قتل رساندند. از جمله این شهیدان، شاعر شهید “ستار ابو سرور” که در سال 2012 ترور شد، شاعر شهید “حسن حیدری” در آبان ماه سال گذشته و ترور شهید “منصور ابن شیخ یهود العبیدی” در یک ماه پیش.

مترجم: فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا