دیدگاه‌ها

هزارتوی فساد سیستماتیک مقامات ایران اشغالگر

کمتر کسی در بروز و گسترش بی‌سابقه فساد در ایران اشغالگر طی سه یا چهار دهه اخیر تردید دارد و نه تنها نهادهای جهانی ایران اشغالگر را در رده کشورهای جعلی بسیار فاسد قرار می‌دهند بلکه دست‌کم گاه به گاه، حتی دست اندرکاران فاسد حکومتی نیز به این واقعیت اذعان می‌کنند.

واکنش مقامات ارشد جمهوری اسلامی به فساد معمولا بازداشت و گاها اعدام خرده پاها و کسانی است که توسط خود مقامات ارشد رژیم بعنوان طعمه در خط مقدم فساد و پولشویی و رانت‌خواری جلو انداخته می‌شوند، است.

“حداد عادل” در ریاست مجلس خامنه‌ای جنایتکار برای نهاد خصوصی خود از بیت المال(اموال ملل غیرفارس تحت اشغال ایران) بودجه تامین می‌کرد و خود حداقل دو نهاد خصوصی در اختیار دارد و برای مخارج آنها از پول نفت غارت شده الاحواز اشغالی، بودجه را تصویب، اخذ و هزینه می‌کند.
” لاریجانی” رئیس مجلس پیشین نیز همزمان مدیر بنیاد شهید مطهری است و هر ساله برای درآمد آن از بیت المال بودجه را تصویب، اخذ و هزینه می‌کند.
“مصباح یزدی، ری شهری، امامی کاشانی، شاهرودی، جواد آملی” و بسیاری دیگر از معممین ارشد نظام فاشیستی ایران اشغالگر، مؤسسات آموزش عالی و یا فرهنگی خاص خود را در اختیار دارند که از بیت المال و درآمدهای حاصل از فروش نفت غارت شده الاحواز اشغالی بودجه‌های میلی خود را تصویب، اخذ و به جیب می‌زنند.
آقای”ولایتی” نیز دو مؤسسه خصوصی دارد که هر ساله برای درآمدهای آنها میلیاردها تومان بودجه اخذ می‌کند.

[بر اساس تبلیغات این روزهای نظام فاسد جمهوری اسلامی که در رسانه‌های جمعی گوش فلک را کر کرده‌اند] اگر قرار باشد رسیدگی با این شدت و خارج از روال قانونی صورت بگیرد، آیا می‌توان اولین رسیدگی به 63 حساب بانکی رئیس قوه بیدادگری(قضائیه) که بدون ذی حساب قانونی و بدون نظارت دیوان محاسبات ماهیانه دهها میلیارد تومان سود دریافتی آن با تشخیص فردی وی هزینه می‌شود، به آن رسیدگی کرد؟
یا اینکه به موضوعات شرکت “فواد ری” وابسته به ری شهری که صدها میلیارد تومان خسارت و بدهی آنرا ستاد اجرایی پرداخت کرد و یا به مؤسسه تعاون ناجا و بانک قوامین در نابودی هزاران میلیارد تومان پول ملل غیرفارس تحت اشغال ایران رسیدگی کرد؟

بی شک شخص رهبر خودخوانده نامشروع و غیرقانونی ایران اشغالگر منشاء اصلی فساد در این جغرافیای بزور اسلحه نگهداشته شده است. “اژدهای هفت سر فساد” چیزی جز خانۀ خود رهبر جنایتکار نیست. فساد در ایران اشغالگر ساختاری است و مادام که این نظام ناهمزمان (آنارونیک) بر سر کار است از بین نخواهد رفت. تاکیداً، راه مبارزه با فساد و ایرانیان اشغالگر، تنها فشار ملل غیرفارس تحت اشغال و اتحاد آنها، نظیر اعتراضهای خیابانی آبان ماه گذشته است تا هم رژیم را به عقب نشینی وادارد و هم راه تنفس جامعه را برای تجدید قوا بگشاید.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا