جغرافياي ايران جعليجهان

دوران طلایی ایران اشغالگر به پایان رسیده

مسئول امور ایران اشغالگر در وزارت خارجه آمریکا پنج‌شنبه 18 ژوئن در یک ویدئوکنفرانس با اشاره به کاهش بسیار شدید صادرات نفت(غارت شده الاحواز اشغالی) ایران از 5.2 میلیون بشکه در روز به 70 هزار بشکه گفته‌است: «این کاری بود که ما وعده‌اش را داده بودیم. پمپئو از رهبران جنایتکار جمھوری اسلامی خواست یک گزینه را انتخاب کنند.
او گفت یا پای میز مذاکره بیایید یا با فروپاشی اقتصادتان دست و پنجه نرم کنید ولی رهبر پوپولیست نظام، گزینه دوم را برای مُردن خود انتخاب کرده و از آن زمان مشغول دست و پنجه نرم کردن با فروپاشی اقتصاد کشور(جغرافیای سیاسی موسوم به ایران) است. ما به بخش بزرگی از گفته‌های‌مان عمل کرده‌ایم».
نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا با اشاره به خودداری جمھوری اسلامی از آمدن پای میز مذاکره گفت که «آمریکا با محروم کردن جمهوری اسلامی از دسترسی به منابع درآمدی عظیم گذشته‌اش، تلاش‌های رژیم برای بسط قدرت در منطقه را مهار کرده‌است.»

هوک همچنین گفت: «گزارش‌های زیادی از ضعف جمھوری اسلامی و نیروهای نیابتی‌اش دیده می‌شود.» وی افزود، «حزب‌الله، که 70درصد بودجه‌اش از جمھوری اسلامی می‌آمد، برای نخستین بار در تکاپو برای تأمین بودجه‌اش از طریق جمع‌آوری پول و هدایای مردمی می‌باشد.»

او با اشاره به وضعیت شبه‌نظامیان تروریست و نیروهای نیابتی‌ وابسته به رژیم غیرقانونی جمهوری اسلامی در عراق و سوریه» آنها را نیز گرفتار بی‌پولی خواند و گفت برای آنها هم «جمھوری اسلامی دیگر پول ندارد و روزهای طلایی به پایان رسیده‌است»

فؤاد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا