جغرافياي ايران جعليدیدگاه‌ها

جعبه سیاه

غلامرضا منصوری قاضی فاسد و بازنشسته اجراییات بخش لواسانات، بازپرس شعبه 9 دادسرای کارکنان دولت اشغالگر و قاضی دادسرای فرهنگ و رسانه بود. وی اواخر سال 98 به بهانه معالجه به رومانی فرار کرد. توسط جناح دیگری از دولت فاسد جمهوری اسلامی یعنی احمدی نژادها خبر فرار و پرونده‌های کلان فساد او با هدف تخریب لاريجانی ها فاش گردید. اما بلافاصله این جناح متوجه شد که فرار کسی را افشا ساخته‌اند که تمامی اسرار مربوط به فساد گسترده ابراهیم رئیسی و بیت خامنه‌ای خائن بویژه پرونده 140هزار میلیارد تومانی مجتبی خامنه‌ای را در دست دارد.
پول و سرمایه‌ای که مستقیما از جیب و دسترنج ملل غیرفارس تحت اشغال ایران در جیب آقا زادگان و پدران و افرادی چون خاوری و صدها خاوری دیگر به غارت رفته است.

منصوری تمامی این اسرار را می‌دانست. او در ترور و قتل “سعید کریمیان” نیز دست داشت. وی یکی از افرادی بود که در ترورها، قتل ها، صدور احکام سنگین علیه مخالفان و نیز روزنامه نگاران و قضاوتهای ناعادلانه و کذب علیه مخالفان و در تمامی جنایات و فساد دستگاه حاکمه اشغالگر دست داشت.
او ابتدا در رومانی توسط پلیس این کشور دستگیر شد. البته او در ابتدا به آلمان می‌رود اما سپس او را به رومانی مرکز فساد و فاسد ترین کشور اروپای شرقی فراری دادند تا بتوانند نقشه ترور او را براحتی ترتیب دهند. “سید حمید موسوی” عضو مخفی ساس (سازمان اطلاعات سپاه) با وی تماس گرفت و به او گفت‌‌‌‌‌:
“آنها (بیت رهبری و رئیسی) کوتاه می‌آیند و مسئله مالی مطرح نیست، اما آبروی نظام مطرح است. “
بهمین خاطر منصوری ویدئویی مبنی بر حمایت و وفاداریش از ولایت فقیه و بیت آقا منتشر می‌کند تا دل ولی امر مسلمین جهان و بیت او آرام گیرد. بعد از آنکه وی این ویدئوی تجدید بیعت با رهبری را منتشر ساخت، پلیس فاسد رومانی او را آزاد کرد!!
در حقیقت جمهوری اسلامی او را با پرداخت رشوه آزاد کردند تا قتل او را هموار سازد.
در ابتدا و طبق فیلمی که رومانی آنرا منتشر ساخت جسد او را در خیابان هتل محل اقامتش یافتند. او از پنجره اتاق هتل به بیرون پرت شده بود. دو روز بعد پلیس رومانی اظهار داشت که جسد او را در لابی هتل یافته‌ است!!! هتلی که فقط 4 دقیقه تا لانه جاسوسی ایران اشغالگر (سفارت) فاصله دارد.
پلیس بخارست نهایتا دلیل مرگ را اعلام نکرد و اکنون سکوت کرده است. قبل از آنها “باقری کنی” معاون بین‌الملل قوه بیدادگری (قضائیه) از خودکشی منصوری خبر داد!. گویی که وی با قاضی منصوری در یک اتاق زندگی می‌کرده است.
اما امیر حسین پورثانی وکیل قاضی منصوری اعلام کرد: موکلش حرفهای بسیاری برای گفتن داشت. اهل خودکشی نبود و تا ساعت 11 روز جمعه با خانواده‌اش تماس داشته که حالش مساعد بوده است. (منبع: ایندیپندنت)

نقطه قابل بحث اینجاست که چرا بلافاصله پس از کشته شدن قاضی منصوری و در حالیکه نه اینترپل و نه پلیس بخارست علت مرگ را اعلام نکردند، خبرگزاری‌های امنیتی دروغپرداز رژیم غیرقانونی ایران اشغالگر از مشرق و فارس گرفته تا تسنیم و مهر، هماهنگ و سراسیمه به خودکشی او تاکید دارند؟؟
این خبرگزاریهای امنیتی سه روز طول می‌کشد که از شلیک سپاه تروریستی پاسداران به هواپیمای اوکراینی در آسمان طهران خبردار شوند. اما علت مرگ منصوری را علی الساعه و زودتر از پلیس رومانی و اینترپل کشف می‌کنند؟!!

منصوری اسرار تمامی فسادها، غارتها، و جنایتهای بیشمار مجتبی خامنه‌ای و رئیسی را در دست داشت. اسناد مالی و اقتصادی و اسناد و شواهدی که رویای رهبری رئیسی بعد از خامنه‌ای را نشان می‌دهند.

این حزب غیرقانونی شیطانی حتی به رفسنجانی مقبور که خامنه‌ای خائن را دو دستی بر تخت سلطنت و چپاولگری نشاند نیز رحم نکردند و او را کشتند. اینان یک گروه مافیایی 340 نفره‌ تبهکار و آدم‌کشی هستند که رؤسایش را معممین ملبس به لباس دین تشکیل داده است و نوچه هایشان را نجاستهای کت و شلوار پوشی که 80 میلیون نفر از ملتهای غیرفارس را برای بهره کشی به گروگان گرفته‌اند.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا