الاحوازجغرافياي ايران جعليدیدگاه‌هاويديوها

مجلس شورای خامنه‌ای تروريست چهارشنبه 4تیرماه 1399

صبح امروز در پی خصومتهای حزبی در مجلس شورای ولی سفیه، خامنه‌ای جنایتکار واقعیتهایی از عقب نگهداشتن عمدی الاحواز اشغالی و‌ رانت خواریهای مسئولین گماشته مزدور در منطقه آزاد و شهر سبع اتلال و دیگر نقاط احواز تحت اشغال ایران برملا شد که شاید بخش اندکی از واقعیتهایی بود که هر روزه تمامی ملت عرب الاحواز درباره آنها داد سخن دارند و با آنها بخوبی آشنایند.
براستی شریعتی نژادپرست مقصر همه این مشکلات تحمیلی بر الاحواز و ملت تحت اشغال آن است؟
در صورتیکه شریعتی، فرماندارنظامی الاحواز اشغالی عزل شود، آیا تمامی الاحواز اشغالی آباد خواهد شد؟

آیا سیاستهای تبعض آمیز نژادی و چپاول ثروت‌های الاحواز العربيه اشغالی به پایان خواهد رسید؟

پیش از غلامرضا شریعتی جنایتکار، فرمانداران نظامی زیادی در اقلیم اشغالی الاحواز العربیه حکومت کردند و وضع آن تغییری که نکرد هیچ، روز به روز بدتر و وخیم‌تر هم شد.
در مکانی که ایرانیان اشغالگر نام آنرا “استانداری” نامیده‌اند، سیاستهای چپاول ثروت، تخریب اکوسیستم، و کشتار ملت عرب، و سرقت ثروت‌های این سرزمین عربی اشغال شده همیشه مشخص و دیکته شده‌اند و استانداری کذایی اشغالگران که در اصل فرمانداری نظامی است، همیشه بعنوان بازوی اجرایی این سیاست ها عمل می‌کند. اگر شخص حاکم نظامی (استاندار) کمی دلسوز باشد حتما عزل خواهد شد. اگر هم اوضاع اقلیم تحت اشغال ایران رو به دگرگونی و نابسامانی سوق یابد، در یک نمایش و شوی تلوزیونی مضحک از قبل طراحی شده، تمام کاسه کوزه هایشان را بر سر گمارده نظامیشان می‌شکنند که مقصر همه عقب ماندگیها، تبعيض ها، مشکلات فرهنگی و سرکوب ملت عربی احواز اشغالی و نژادپرستی همین فرد است تا دستمال نظام اشغالگر همچنان سفید باقی بماند.

واقعیت این است که مقصر مشکلات ملت و کل الاحواز العربیه اشغالی نه شریعتی مزدور دست نشانده ایران اشغالگر است و نه دریادار تروریست “مدنی” که دستور حمله به معترضین چهارشنبه سیاه در المحمره را داد و صدای ملت عرب محمره را با گلوله خاموش کرد. و چهل سال بعد همان سناریوی چهارشنبه سیاه محمره را اینبار در معشور تکرار کردند و آن قتل عام نیزار را خلق کردند. اینان نیز مانند دیگر اسلاف و مهره‌های نظام اشغالگر ایران، بویی از انسانیت نبرده‌اند و مشتی نژادپرست مهاجم اشغالگرند و بس.
اگر تبعض است مقصر آن ایران اشغالگر است.
اگر سرکوب است مقصر آن ایران اشغالگر است.
اگر زمین های ملت عرب را به زور اسلحه و تهدید و زندان غصب میکنند، نقشه و برنامه سیستماتیک ایرانیان اشغالگر است.
با عوض کردن حاکم نظامی الاحواز (استاندار) هیچ سیاستی در این سرزمین اشغال شده به تاراج رفته تغییر نخواهد کرد.

هر طور هست و با چنگ و دندان باید این خانه و سرزمین اجدادیمان را پس بگیریم.

قاسم الخزرجی(سنبل آرا)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا